| کد خبر: 166443 |

◄ اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور مراغه به هشترود اولویت راهداری آذربایجان شرقی است

اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور مراغه به هشترود اولویت راهداری استان آذربایجان شرقی است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، در جلسه بررسی علت تصادفات منجر به فوت در محور مراغه به هشترود گفت: محور ارتباطی مراغه به هشترود یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی در آذربایجان شرقی است و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در این محور از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز،منوچهر سلمان زاده افزود: رفع نقاط خطرخیز این جاده و بروز تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در محور مراغه به هشترود موجب شده یکی از اولویت‌های کاری اداره کل راه استان اصلاح نقاط حادثه‌خیز و آسفالت این مسیر باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تخصیص اعتبار لازم در اصلاح این محور تصریح کرد: 90 میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز و هم‌چنین آسفالت قسمتی از این محور که تردد را برای رانندگان بسیار سخت کرده است تخصیص‌یافته است.

سلمان زاده ابراز کرد: با برگزاری مناقصات مختلف در استان جهت آسفالت این محور هیچ پیمانکار و شرکتی اعلام آمادگی نکرده و به دنبال استفاده از منابع انسانی خود در اجرای این پروژه هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری آسفالت این محور بهسازی شده و نقاط حادثه‌خیز آن با حضور کارشناسان فنی استان برطرف شده است و از آن شاهد هستیم آمار تصادفات در این محور کاهش‌یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی اضافه کرد: یکی از دلایل مهم تصادفات در این محور نبود آسفالت مناسب بود که تلاش می‌کنیم با تلاش و همکاری مسئولان این شهرستان مشکلات موجود را برطرف کنیم.

سلمان زاده در ادامه با تأکید بر شرکت فعال شرکت‌ها دربرطرف کردن مشکلات محور مراغه به هشترود یادآور شد: تاکنون مناقصه زیادی برای تعیین پیمانکار آسفالت این محور در استان انجام‌شده است ولی متأسفانه هیچ شرکتی در این مناقصه شرکت نکرده و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن با استفاده از شرکت‌های پیمانکار فعال آسفالت‌ریزی را انجام دهیم.

سلمان زاده در پایان با اشاره به احداث آزادراه مراغه به هشترود، گفت: با تکمیل و راه‌اندازی آزادراه مراغه به هشترود شاهد کاهش آمار تصادفات،کاهش مصرف سوخت و افزایش سرعت رانندگی در این محور هستیم.

محور مراغه به هشترود یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی است که متأسفانه به دلیل برخی بی‌توجهی مسئولان در سال گذشته در مورد آسفالت و اصلاح نقاط حادثه‌خیز تعداد زیادی از مردم براثر تصادف جان خود را ازدست‌داده و این جاده به محور مرگ در کشور معروف شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.