| کد خبر: 165538 |

شهرکی ثانوی خبر داد:

◄ حمل‌ونقل مسافری زیر سایه طرح برندینگ ارتقا می‌یابد

با اجرای طرح شبکه سیر، نام‌های متعدد شرکت‌های مسافربری در چند نام محدود و شناخته‌شده در سطح کشور معرفی‌شده و تعداد کثیری از شرکت‌های ناکارآمد ضعیف در قالب شبکه‌های مسافربری ایجادشده تبدیل به چند شرکت توانمند و معتبر می‌شود.

تین نیوز

حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: ضرورت ارتقاء سطح خدمات شرکت‌های مسافربری در تمامی سطوح ضروری است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در راستای عملیاتی کردن این مهم، از ۲۲۰۰ انواع شرکت حمل‌ونقلی مسافر یک هزار و ۲۰۰ شرکت حمل‌ونقل اتوبوسی مسافربری در کشور شامل کلیه شرکت‌های مسافربری فعال در این بخش تحت پوشش شبکه سیر ارتقاء ارائه خدمات مسافربری قرار گرفتند، ادامه داد:.سالانه 170 میلیون جابجایی توسط وسایل حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در حال انجام است.

وی بابیان اینکه با اجرای طرح شبکه سیر، نام‌های متعدد شرکت‌های مسافربری در چند نام محدود و شناخته‌شده در سطح کشور معرفی‌شده و تعداد کثیری از شرکت‌های ناکارآمد ضعیف در قالب شبکه‌های مسافربری ایجادشده تبدیل به چند شرکت توانمند و معتبر می‌شود، گفت: بدیهی است که نظارت عالیه بر چند شبکه سیر محدود نیز آسان‌تر، امکان‌پذیرتر و مؤثرتر از نظارت بر تعداد بسیاری شرکت‌های مسافری خواهد بود.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، به خبرنگار ما گفت: پس از شکل‌گیری برندها، طرح طبقه‌بندی و سطح‌بندی خدمات در بخش حمل‌ونقل مسافربری جاده‌ای اجرا می‌شود تا کاربران بتوانند با آگاهی از میزان اعتبار و درجه و رتبه هر برند از سطح کیفی و خدمات شرکت‌ها، شناخت پیدا کنند.

به گفته شهرکی ثانوی درنتیجه این کار موجب توسعه و ارتقاء وضعیت موجود حمل‌ونقل مسافری و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و هم‌وطنان عزیز خواهد شد.

او هم‌چنین خبر داد که بعد از ایجاد سامانه‌های فروش بلیت در شبکه سیر همنام، سامانه یکپارچه فروش کشوری با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان و بخش خصوصی طراحی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.