شهرکی ثانوی خبر داد:
◄ حملونقل مسافری زیر سایه طرح برندینگ ارتقا مییابد
با اجرای طرح شبکه سیر، نامهای متعدد شرکتهای مسافربری در چند نام محدود و شناختهشده در سطح کشور معرفیشده و تعداد کثیری از شرکتهای ناکارآمد ضعیف در قالب شبکههای مسافربری ایجادشده تبدیل به چند شرکت توانمند و معتبر میشود.
حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: ضرورت ارتقاء سطح خدمات شرکتهای مسافربری در تمامی سطوح ضروری است.
به گزارش خبرنگار تین نیوز مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای با بیان اینکه در راستای عملیاتی کردن این مهم، از ۲۲۰۰ انواع شرکت حملونقلی مسافر یک هزار و ۲۰۰ شرکت حملونقل اتوبوسی مسافربری در کشور شامل کلیه شرکتهای مسافربری فعال در این بخش تحت پوشش شبکه سیر ارتقاء ارائه خدمات مسافربری قرار گرفتند، ادامه داد:.سالانه 170 میلیون جابجایی توسط وسایل حملونقل عمومی جادهای در حال انجام است.
وی بابیان اینکه با اجرای طرح شبکه سیر، نامهای متعدد شرکتهای مسافربری در چند نام محدود و شناختهشده در سطح کشور معرفیشده و تعداد کثیری از شرکتهای ناکارآمد ضعیف در قالب شبکههای مسافربری ایجادشده تبدیل به چند شرکت توانمند و معتبر میشود، گفت: بدیهی است که نظارت عالیه بر چند شبکه سیر محدود نیز آسانتر، امکانپذیرتر و مؤثرتر از نظارت بر تعداد بسیاری شرکتهای مسافری خواهد بود.
مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای کشور، به خبرنگار ما گفت: پس از شکلگیری برندها، طرح طبقهبندی و سطحبندی خدمات در بخش حملونقل مسافربری جادهای اجرا میشود تا کاربران بتوانند با آگاهی از میزان اعتبار و درجه و رتبه هر برند از سطح کیفی و خدمات شرکتها، شناخت پیدا کنند.
به گفته شهرکی ثانوی درنتیجه این کار موجب توسعه و ارتقاء وضعیت موجود حملونقل مسافری و ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران و هموطنان عزیز خواهد شد.
او همچنین خبر داد که بعد از ایجاد سامانههای فروش بلیت در شبکه سیر همنام، سامانه یکپارچه فروش کشوری با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان و بخش خصوصی طراحی شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.