| کد خبر: 164690 |

◄ پروژه به‌سازی محور حاجی‌آباد زرین تحویل موقت شد​

پروژه بهسازی محور حاجی‌آباد زرین که اواخر شهر‌یورماه ۱۳۹۶ از محل منابع استانی و از طریق استعلام به پیمانکار واگذارشده بود، پس از اتمام عملیات اجرایی در مدت پیمان، تحویل موقت شد.

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با پروژه پروژه به‌سازیمحور حاجی‌آباد زری گفت: در این پروژه با توجه به بررسی دقیق و میدانی به‌عمل‌آمده، ارزیابی وضعیت و نوع روسازی محور، خرابی‌هایی موجود، نوع و شدت ترافیک عبوری، منابع مالی پیش‌بینی‌شده، اهمیت اجتماعی و ترافیکی منطقه و پس از تحلیل اقتصادی صورت گرفته و ارزیابی گزینه‌های مختلف، نهایتاً طرح اجرای روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ انتخاب و جهت اجرا به فراخوان استعلام گذاشته شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، سعید برازنده مقدم تصریح کرد: در این پروژه حدود ۸ کیلومتر از محور حاجی‌آباد زرین اردکان، در محدوده کیلومتر 35 الی 43، پس از آماده‌سازی بستر روسازی موجود، با هزینه‌ای در حدود 1.9 میلیارد ریال، روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ شد.

این مقام مسئول افزود: با اتمام عملیات اجرایی مذکور، محدوده ‌به‌سازی شده با عالی‌ترین سطح خدمت‌دهی متناسب با نوع محور، در حال بهره‌برداری است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، تأکید کرد: به‌سازی ادامه محور با همین روش در دستور کار سال 1397 اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، قرار داشته و بر این اساس اسناد طرح به‌سازی ادامه محور، تهیه و فرآیند برگزاری تشریفات مناقصه در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.