| کد خبر: 163340 |

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

فعالیت 20 تیم پلیس راهور در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت 20 تیم پلیس راهور در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت 20 تیم پلیس راهور در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، حمزه رفیعی از فعالیت 20 تیم پلیس راهور در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: اعزام تیم‌های پلیس راهور به داخل شهرها، فعالیت 20 تیم در ایام نوروز و اختصاص چهار دستگاه موتورسیکلت برای کنترل ترافیک از اقدامات این دستگاه اجرایی در راستای اهداف ستاد خدمات سفرهای نوروزی 97 است.

وی بیان داشت: کنترل نامحسوس در معابر سطح استان، حضور تیم‌های نظارتی، هماهنگی با یگان‌های امدادرسان از جمله هلال‌احمر و اورژانس و همچنین شهرداری به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از دیگر اقدامات در راستای اهداف این ستاد در چهارمحال و بختیاری است.

رسیدگی فوری به تصادفات در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی برای نیروهای فعال در ایام نوروز برگزار و نحوه استقرار و کنترل معابر آموزش داده شده است، وهمچنین محل استقرار نیروها در نقاط مختلف شهرها برای کنترل و تسهیل عبور و مرور و انجام شد.

رئیس پلیس راهور استان چهارمحال‌وبختیاری عنوان کرد: رسیدگی فوری به تصادفات به ویژه در مورد مسافران و گردشگران و تنظیم و تحویل کروکی بلافاصله انجام می‌شود.

رفیعی ادامه داد: شماره‌گذاری اجراییات به مردم به صورت روزانه برای ایام تعطیل نیز انجام می‌شود تا اگر برای کسی مشکل خاصی پیش آمد خصوصا در زمینه ترخیص خودرو یا دریافت خلافی خدمات لازم در قالب این ستاد انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.