| کد خبر: 151958 |

معاون سازمان راهداری تاکید کرد:

لزوم ارتقاء ایمنی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر ارتقاء ایمنی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید و بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بارش‌ها و شرایط جغرافیایی استان راهداری زمستانی لازم است برنامه‌ریزی و مورد توجه ویژه قرار گیرد و خواستار انجام این مهم به نحو مطلوب شدند.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر ارتقاء ایمنی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید و بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بارش‌ها و شرایط جغرافیایی استان راهداری زمستانی لازم است برنامه‌ریزی و مورد توجه ویژه قرار گیرد و خواستار انجام این مهم به نحو مطلوب شدند. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری  این سازمان ضمن ابراز رضایت و تقدیر از خدمات انجام شده در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: پس از ادغام در این استان کارهای خوبی انجام یافته که این خدمات بهبود وضعیت حمل‌ونقل در استان و رضایت‌مندی استفاده‌کنندگان از بخش را به همراه دارد. 

حسن‌نیا در این سفر از محورهای یاسوج-سمیرم-پل کتا-پادنا-گردنه بیژن به شهرستان دنا، یاسوج – اقلید، کاکان – کمر- سپیدان- یاسوج، یاسوج – بابامیدان- باشت- گچساران- خیرآباد، گچساران – باشت – شاه بهرام و شاه بهرام- چرام- سرفاریاب- یاسوج و راهدارخانه‌های تنگاری، مله شوره، کاکان، پاتاوه و مرکزی دنا و همچنین ساختمان مرکزی و ساختمان راهداری در مرکز استان بازدید کرده و روند عملیات عمرانی و بهسازی راه‌ها را رضایت‌بخش خواند و به ادامه کار پروژه‌ها تأکید و خواستار پیشرفت هر چه سریع‌تر پروژه‌های این استان شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر ارتقاء ایمنی راه‌های استان تأکید و بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بارش‌ها و شرایط جغرافیایی استان راهداری زمستانی لازم است برنامه‌ریزی و مورد توجه ویژه قرار گیرد و خواستار انجام این مهم به نحو مطلوب شدند. 

بر اساس این گزارش خوان پایه مدیر‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در استان افزود: برای بهبود روکش آسفالت راه‌ها، ایمن‌سازی راه‌ها، نصب دوربین‌ها، خط‌کشی محورها و بهبود زیرساخت حمل‌ونقل جاده‌ای کارهایی نظیر نوسازی و بازسازی ۱۴ کیلومتر جاده محور یاسوج به کاکان و اقلید انجام گرفته که موجب ایمنی تردد این محور پرترافیک شده است. 

وی هدف از این سفر را بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و نحوه عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی کیفیت، بررسی معایب و نواقص احتمالی پروژه‌ها عنوان کرد که معاون راهداری سازمان از پیشرفت و کیفیت پروژه‌های راهداری استان رضایت خود را اعلام نمود.

گفتنی است در این بازدید مدیرکل راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معاون راهداری این سازمان را همراهی می‌کردند

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.