| کد خبر: 137455 |

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مسئولین و مدیران استانی، مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مسئولین و مدیران استانی، مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این مراسم با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وظیفه نگهداری از کل راه‌های کشور به استثنای راه‌های تحت بهره‌برداری بخش خصوصی ، را عهده‌دار است ازجمله این قبیل راه‌ها که در استان آذربایجان‌شرقی قراردارد آزادراه زنجان – تبریز است از اهمیت بیشتری برخوردارمی باشد و برای نگهداری آن 50 درصد از اعتبارات ملی و 50 درصد از اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

وی افزود: در دولت دوازدهم در زمینه تأمین منابع اعتباری پایدار جهت نگهداری و بهسازی راه‌ها باید چاره‌اندیشی شود و پیشنهاد می‌گردد با دریافت عوارض سوخت از ناوگان، بخشی از هزینه‌های مربوط به نگهداری راه‌ها تأمین گردد، تا ضمن ارتقای ایمنی جاده‌ها، سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای نیز کاهش پیدا کند.

مهندس کشاورزیان استفاده ازتجهیزات مدرن درجاده‌های کشور جهت مدیریت سفر وترافیک رامهم دانست و خاطرنشان کرد: تجهیز محورهای مواصلاتی به سامانه‌های هوشمند ترددها و ثبت تخلفات موجب ارتقای ایمنی جاده‌ها وسفرها به میزان قابل توجهی شده و می شود از این رو، مقرر است این سامانه‌ها درکل راه‌های شریانی کشور  بخشی از د65 درصد ترددها ازآن‌ها انجام می گردد ، نصب به طورکامل شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر ارتقای خدمات بخش حمل‌و‌نقل مسافری درکشور و استان آذربایجان شرقی ، اظهار داشت: براساس آیین‌نامه طرح هم‌نامی شبکه سیر شرکت‌های مسافربری، شرکت‌های اصلی و مادر می‌توانند در تبریز فعالیت کنند و به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها خدمات‌رسانی کنند، هم‌چنین نوسازی ناوگان مسافربری، تشکیل جلسات مستمر کمیسیون‌ ایمنی راه‌ها در استان‌ و برقراری ارتباط مؤثر با اصناف و تشکل‌های صنفی، از جمله اقدامات مهم در کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای استان است که باید از سوی مسئولین استان مورد توجه بیشتری قرار گرفته و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.  

براساس این گزارش داریوش باقرجوان مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ابتدای مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های انجام‌یافته در استان ارایه کرد  و در ادامه منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل جدید استان برنامه‌های خود را در جهت تحقق و توسعه اهداف بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد.

این گزارش حاکی است،‌ محمد صادق پورمهدی معاون امور عمرانی استانداری، مدیران و مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان، رئیس تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی  دراین مراسم حضورداشته  ومدیران کل دفتر ریاست همچنین ترانزیت وحمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهندس کشاورزیان رادراین سفرهمراهی می‌کردند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خدمات باقرجوان با اهدای یک جلد کلام‌ا... مجید و لوح سپاس توسط مهندس کشاورزیان قدردانی و حکم انتصاب سلمان‌زاده که پیش از این سمت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشتند، به عنوان مدیرکل جدید ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.