| کد خبر: 256333 |

لزوم فعال سازی دیپلماسی تشکل های صنفی برای توسعه حمل و نقل بین المللی و ترانزیت از کشور

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ظرفیت بخش دولتی به تنهایی قطعا نمی تواند جوابگوی مسائل پیش آمده در حوزه ترانزیت باشد، بنابراین باید ظرفیت بخش خصوصی به عنوان صاحبان کسب و کار و بازوی مکمل پیشبرد سیاست های ترانزیت کشور بیش از پیش فعال شود.

تین نیوز

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ظرفیت بخش دولتی به تنهایی قطعا نمی تواند جوابگوی مسائل پیش آمده در حوزه ترانزیت باشد، بنابراین باید ظرفیت بخش خصوصی به عنوان صاحبان کسب و کار و بازوی مکمل پیشبرد سیاست های ترانزیت کشور بیش از پیش فعال شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ جواد هدایتی؛ مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در نشست دبیرخانه مشترک انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور در تبریز گفت: فعال شدن دبیرخانه مشترک انجمنها نوید بخش انسجام بیشتر تشکلهای صنفی و کاهش هماهنگ مشکلات پیش روی ترانزیت است.

وی با اشاره به اینکه انجمن ها و تشکل ها باید ارتباط با همتایان خودشان در کشورهای دیگر بیشتر کنند، تصریح کرد: دعوت از انجمن های صنفی کشورهای دیگر و تبیین راهکارهای همکاری کاری با آنها موجب می شود دو طرف مشکلات پیش آمده برای همدیگر را از مسئولان کشورهایشان پیگیری کرده و به نتیجه مطلوب برسند.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه اولویت داشتن ارتباط با کشورهای همسایه سیاست درستی است که از طرف دولت سیزدهم پیگیری می شود اضافه کرد: برای گذر از مشکلات فعلی در این حوزه، دبیرخانه مشترک می تواند با تشکیل تیم فنی قوی با همراهی نمایندگان دستگاههای تصمیم گیر دولتی در محل مرز جلسه تشکیل داده و مشکلات را بررسی و به راهکار عملی برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اکبری 3 0

    آقای هدایتی لطفا هیچ کاری انجام نده این داداشزاده مسئول پایانه جلفا را که مرز را بهم زده بردارید خدمت بزرگی به حمل و نقل کرده اید

  • شرکت حمل و نقل 1 0

    دیپلماسی اقتصادی را شما به کارکنان خودتان تعریف کنید ما شرکتها پیشکش. مدیر شما رفتار را بلد نیست همکارانتان متاسفانه الوده شده اند و ....

  • م 2 0

    آقای هدایتی خودتان در چه حدی واقف به این امور هستید؟

  • میرمیران 2 0

    آقای هدایتی دوست عزیزم. تا زمانیکه استانداران استان‌های مرزی متخصص در عرصه دیپلماسی اقتصادی و ترانزیت نباشند نمیشه کاری کرد، ما در استان آذربایجان شرقی چندین سال است استاندار را نتونستیم ببینیم