| کد خبر: 253343 |

معاون فنی و راه های روستایی استان کرمانشاه خبر داد؛

پیگیری تردد مسافر از پایانه مرزی شوشمی شهرستان پاوه استان کرمانشاه

معاون فنی و راه های روستایی گفت: بازدید مسئولان کشوری ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی شوشمی در شهرستان پاوه، انجام شد.

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی گفت: بازدید مسؤلان کشوری ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی شوشمی در شهرستان پاوه، انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (کرمانشاه) ، رحمت جلیلیان گفت: در راستای اجرای مصوبه و موافقت شورای امنیت کشور در خصوص تردد مسافر از طریق پایانه مرزی شوشمی و همچنین در راستای مصوبه کارگروه ویژه مرزی شورای تامین استان کرمانشاه که در آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف شده که نسبت به راه اندازی سایت موقت تردد مسافر در پایانه مرزی شوشمی اقدام کند.

وی گفت: در همین راستا به منظور ارزیابی از وضعیت پایانه مرزی و اقدامات صورت گرفته، مسئولان کشوری ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از این پایانه مرزی در شهرستان پاوه بازدید کردند.

جلیلیان افزود: این بازدید توسط اللهیاری از اداره کل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کشتگر از اداره کل فنی و امور پیمان های سازمان مطبوع جهت بازدید از زیر ساخت های موجود و امکانات اصورت گرفت.

جلیلیان عنوان کرد: در این بازدید ضمن تشریح تمامی جوانب پایانه مرزی شوشمی و مزیت های مرز شوشمی نسبت سایر مرزها از جمله بعد مسافت شهرستان و مرکز استان به مرز و استان حلبچه و امنیت قابل توجه مرز شهرستان، جاذبه های گردشگری، فراهم بودن زیر ساخت های توریسم درمانی در شهرستان پاوه و استان کرمانشاه در نظر گرفته شد.

وی در پایان افزود: تامین اعتبار توسعه فضای سایت تردد مسافر و ایجاد کامل سایت مسافری از برنامه های اصلی این بازدید بود و مسؤلان استانی نیز در اولین ملاقات با طرف های عراقی موضوع موافقت های به رسمیت شناختن مرز شوشمی توسط دولت مرکزی را قطعی خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.