| کد خبر: 266464 |

ارزیابی نتایج ممیزی عملکرد سرمایه گذاران و پیمانکاران در حوزه HSE

در نشستی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، جمعی از مسئولین HSE و مدیران بخش خصوصی، نتایج ممیزی از عملکرد سرمایه گذاران و پیمانکاران در حوزه HSE ارزیابی شد.

تین نیوز

در نشستی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، جمعی از مسئولین HSE و مدیران بخش خصوصی، نتایج ممیزی از عملکرد سرمایه گذاران و پیمانکاران در حوزه HSE ارزیابی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی موسی پور گرجی در نشست مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با جمعی از مسئولین HSE و مدیران بخش خصوصی با اشاره به رشد و توسعه روز افزون بندر امیرآباد در حوزه های تخلیه و بارگیری و افزایش سرمایه گذاری و فعالیت شرکت های صنعتی مستقر در این بندر، بر حفظ و ارتقای استانداردهای مربوط به HSE در این بندر به منظور ایمنی و سلامت کارکنان و بهداشت محیطی تأکید کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مرکز HSE بندر، اظهار کرد: با عنایت به سرعت شتابان رشد و توسعه بندر ،انتظار می رود پا به پای رشد تخلیه و بارگیری مسئله ایمنی هم به عنوان یک اصل در اولویت و مد نظر مدیران و مسئولین شرکت ها قرار گیرد.

موسی پور گرجی ادامه داد: تلاش می کنیم تا با حفظ و افزایش کیفیت خدمات و ایجاد رابطه متناسب و باز خوردی با مشتریان، میزان مطلوبیت استفاده از خدمات بندری و دریایی را افزایش دهیم.

نمایندگان HSE شرکت های حاضر در جلسه نیز با توجه به اهمیت و لزوم رعایت الزامات ایمنی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی بندر و حساسیت در خصوص اجرای آن و احصای چالش ها و رفع موانع مطروحه، مواردی از جمله برگزاری مانور مشترک در حوزه فعالیت شرکت ها، انجام کار تیمی و تبادل تجربیات و دانش متخصصان و برگزاری دوره های آموزشی را خواستار شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.