| کد خبر: 263505 |

رشد ۱۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر

میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی طی مدت مذکور نسبت به هفت ماهه نخست سال گذشته رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد و رشد بارگیری کالاهای نفتی معادل ۴ درصد بود.

تین نیوز

بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی هفت ماهه نخست سال جاری، معادل ۱۳۳ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۱۷ ثبت شد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان هفت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۶ میلیون و ۹۲ هزار و ۳۸ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۲۸ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۸۹ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۴۴ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۵۲۷ تن بوده است.

رشد ۱۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر حاکمیتی

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان هفت ماهه نخست سال جاری، معادل ۴۸ میلیون و ۳۱ هزار و ۷۳۲ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۴۱ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۵۸ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۸۹ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۹۰ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد ۱۴ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی طی مدت مذکور نسبت به هفت ماهه نخست سال گذشته رشد ۲۷ درصدی را نشان می دهد و رشد بارگیری کالاهای نفتی معادل ۴ درصد بود.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی طی هفت ماهه نخست سال ۱۴۰۲، معادل ۶۴ میلیون و ۱۲۳ و ۷۷۰ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۶۹ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۴۷ تن ثبت شد. همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۳۳ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۱۷ تن بوده که حاکی از رشد ۶ درصدی در بخش تخلیه وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی، رشد ۹ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد ۳ درصدی در بخش تخلیه وبارگیری کالاهای نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان هفت ماهه نخست جاری، معادل یک میلیون و ۵۸۷ هزار و ۳۲۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۴۸۴ TEU طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵ درصدی را نشان می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.