| کد خبر: 227965 |

تخلیه ۱۴ میلیون تن کالاهای اساسی در بندر امام(ره) از ابتدای ۹۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: روند پهلوگیری ایمن و تخلیه کشتی‌های حامل کالای اساسی با حداکثر توان و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و پرقدرت در این مجتمع بندری ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: روند پهلوگیری ایمن و تخلیه کشتی‌های حامل کالای اساسی با حداکثر توان و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و پرقدرت در این مجتمع بندری ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان داشت: روند پهلوگیری ایمن و تخلیه کشتی‌های حامل کالای اساسی با حداکثر توان و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و پرقدرت در این مجتمع بندری ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سهم حمل و نقل ریلی در این مجتمع بزرگ بندری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطر نشان کرد: بیش از یک میلیون و ۳۶۷ هزار تن انواع کالای اساسی از ایستگاه‌ها و پایانه‌های ریلی بندرامام خمینی(ره) بارگیری و از طریق راه‌آهن سراسری به دیگر نقاط کشور حمل شده است.

وی در ادامه گندم، ذرت، جو، دانه روغنی، کنجاله سویا، شکر، برنج و روغن خوراکی را از جمله کالاهای اساسی عنوان کرد که از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۳ میلیون و ۷۶۵ هزار تن انواع کالای اساسی از انبارهای این مجتمع بندری حمل و توزیع شده است، میزان کالاهای اساسی موجود در مجتمع بندری امام خمینی(ره) را بالغ بر ۲ میلیون و ۸۶۷ هزار تن اعلام کرد که به تدریج پس از پشت سرگذاشتن تشریفات قانونی ترخیص و در بازارهای مصرف توزیع می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.