| کد خبر: 224611 |

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه در بندر امام(ره)

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی بندر امام(ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

 مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی بندر امام(ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، عادل دریس با اشاره به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه بندر امام(ره)، اظهار کرد: رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه ظرفیت‌های بندری و دریایی، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی است.

وی افزود: به دنبال استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از مزیت‌های اقتصادی بندرامام(ره)، ١ پروژه‌ سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ١ هزار میلیارد ریال و همچنین با هدف افزایش ظرفیت اماکن بندری و ارتقای ضریب ایمنی ٨ پروژه عمرانی از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با اعتباری معادل 5 هزار و ٧٨٨ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی؛ 4 باب انبار چند منظوره نگهداری کالا، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی و پایانه مکانیزه غلات بندرامام(ره)؛ بهره‌برداری و همچنین دو خط کارخانه تصفیه روغن خوراکی احداث می‌شود.

دریس یادآور شد: تعمیر اساسی بخشی از اسکله‌ها، تعمیر اساسی خطوط راه‌آهن داخلی، عملیات اجرایی لایروبی کانال دسترسی خورموسی و تثبیت دایک برای استحصال پسکرانه اسکله ١ تا 6 و تأمین روشنایی باراندازهای خاکی در محدوده بندر امام(ره) از جمله پروژه‌های عمرانی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.