| کد خبر: 186586 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اعلام کرد:

◄ تخصصی کردن پایانه های بندری خوزستان با اولویت غلات و مواد معدنی

​توان عملیاتی کانال خورموسی افزایش می یابد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تشریح مهم ترین اهداف بندری و دریایی این استان در سال ۹۸، گفت: ساماندهی حمل داخلی بنادر خوزستان با رویکرد ریل پایه ، تخصصی کردن پایانه ها و بهبود وضعیت شاخص های بندری در دستور کار بنادر این استان قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس در مورد اهداف و برنامه های تبیین شده بنادر استان خوزستان در طول سال جاری، اظهار کرد: در حوزه بندری و اقتصادی، مهندسی عمران، دریایی، فنی و نگهداری، برنامه ریزی و توسعه منابع و فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه های مختلفی جهت بهبود وضعیت بنادر استان خوزستان در سال ۹۸ تعریف شده است که در جهت تحقق آن حرکت می کنیم.

وی ادامه داد: بهبود رشد شاخص های بندری (شاخص های عملیاتی، تجهیزاتی و فرآیندی)، تخصصی کردن پایانه های بندری (با اولویت پایانه های غلات و مواد معدنی)، ساماندهی شیوه های حمل داخلی بندر با رویکرد ریل پایه و احیای ساختار بازاریابی از جمله مهم ترین اهداف درنظر گرفته شده در حوزه بندری و اقتصادی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه ساماندهی قراردادهای جاری سرمایه گذاری و اجرا کردن بسته حمایتی در بنادر خوزستان طی سال جاری در دستور کار قرار دارد، گفت: بهبود روند جذب سرمایه گذای و بازتعریف فرصت های جدید و مدیریت دارایی های فیزیکی (دولتی و خصوصی) از دیگر اهداف در نظر گرفته شده در حوزه بندری و اقتصادی در سال ۹۸ است.

دریس همچنین افزایش توان عملیاتی کانال خورموسی، افزایش ایمنی دریانوردی، حفظ و پایداری محیط زیست دریایی و اجرای کنوانسیون های بین المللی را مهم ترین برنامه بنادر و دریانوردی استان خوزستان در حوزه دریایی اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه ها و اهداف تبیین شده در حوزه مهندسی و توسعه امور زیربنایی، اظهار کرد: ساماندهی مدیریت سواحل و بنادر استان خوزستان، تدوین طرح جامع کالبدی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، تعیین حریم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، مدیریت جذب و نظارت بر پروژه های عمرانی اعم از دولتی و خصوصی و مدیریت دارایی های فیزیکی مهم ترین اهداف حوزه مهندسی عمران در بنادر استان خوزستان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه به برنامه های حوزه فنی و نگهداری اشاره کرد و افزود: مدیریت تامین تجهیزات بندر، مدیریت دارایی های فیزیکی اعم از دولتی و خصوصی و ساماندهی اقلام منقول بندر مهم ترین اهداف حوزه فنی و نگهداری در طول سال جاری است.

دریس تدوین منشور انگیزشی و آموزشی نیروی انسانی، مدیریت وصول مطالبات، مدیریت و ساماندهی مکاتبات اداری با رویکرد حذف کامل مکاتبات فیزیکی، مدیریت دارایی های بندر (منقول و غیرمنقول) و بهبود روابط کارگر و کارفرما را از اهداف حوزه برنامه ریزی و توسعه منابع اعلام کرد و گفت: در در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز مکانیزه کردن فرآیندها و تدوین برنامه ایجاد زیرساخت های هوشمندسازی بندر در دستور کار بنادر استان خوزستان در طول سال جاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.