| کد خبر: 177462 |

◄ تقدیر از مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به‌عنوان خادم نمونه صادراتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به‌عنوان خادم نمونه صادراتی تقدیر شد.

تین نیوز

طی مراسمی، مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان به‌عنوان خادم نمونه صادراتی این استان معرفی شد و مدیران بنادر شهید باهنر، لنگه، تیاب و جاسک نیز موردتقدیر قرار گرفتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان، همایش گرامیداشت روز ملی صادرات در استان هرمزگان با شعار «صادرات، تجلی حمایت از کالای ایرانی» در راستای ترویج فرهنگ صادرات در میان مردم و ارج نهادن به تلاش صادرکنندگان در سالن همایش‌های حوزه علمیه خواهران در بندرعباس برگزار شد.

در این همایش که استاندار هرمزگان، معاون آموزش و پژوهش وزارت صمت و نمایندگان مرکز استان در مجلس نیز حضور داشتند، اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های تاثیر گذار درزمینه حمایت از صادرات موردتقدیر قرار گرفت. بر همین اساس، «اله‌مراد عفیفی‌پور» مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان لوح تقدیر خود را از دستان نماینده عالی دولت در استان دریافت کرد.

همچنین مدیران بنادر شهید باهنر، بندرلنگه، جاسک و تیاب نیز موردتقدیر قرار گرفتند.

در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای «فریدون همتی» استاندار و رئیس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان رسیده، چنین آمده است: «حضور موثر در بازارهای بین‌المللی به‌منظور دستیابی به اهداف کلان صادراتی کشور مرهون عزم راسخ و همت تلاشگرانی است که در جهت اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه تولید و صادرات گام برمی‌دارند.

ضمن گرامیداشت روز ملی صادرات انتخاب شایسته شما را به‌عنوان خادم نمونه صادراتی نشان‌دهنده تلاش چشمگیر آن مجموعه در جهت حضور موفق درصحنه تجارت خارجی است.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.