◄ راه اندازی نرم افزار اینترنتی مشتری مداری و میز خدمت
عفیفی پور اعلام کرد: عملیات جابجایی کالا در بنادر هرمزگان ۲۴ ساعته است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن بیان این مطلب که بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن بهصورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند،گفت: در راستای نگرش مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی با بهرهگیری از پیشرفتهترین فناوریهای سختافزاری و نرمافزاری انجام میشود.
به گزارش تیننیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوری هرمزگان، الهمراد عفیفیپور با اشاره به ۲۴ ساعته بودن فعالیت بندر شهید رجایی و سایر بنادر بازرگانی استان همچون بندرلنگه، شهید باهنر و قشم گفت: علاوه بر واحدهای ستادی و پشتیبانی که بهصورت شیفتهای کاری در این بنادر به شکل شبانهروزی فعالیت دارند، تمامی پایانههای بندری و شرکتهای بخش غیردولتی فعال درزمینهٔ عملیات تخلیه و بارگیری کالا نیز بهصورت ۲۴ ساعته در حال خدماترسانی به مشتریان هستند.
وی در همین رابطه افزود: با توجه به نقش بنادر کوچک در نوار ساحلی استان هرمزگان در ایجاد اشتغال پایدار و امنیت، این بنادر موردتوجه قرارگرفته و تکمیل زیرساختها و تسهیل فرایندهای عملیاتی بهویژه در خصوص امکان صادرات فرآوردهها و کالاهای ایرانی در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان قرارگرفته است.
عفیفیپور تصریح کرد: براساس سیاستهای کلان سازمان بنادر و دریانوردی درزمینهٔ مشتریمداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی در بنادر با بهرهگیری از پیشرفتهترین فناوریهای سختافزاری و نرمافزاری بهگونهای مدیریت میشود تا علاوه برافزایش بهرهوری امور صادرات، واردات و ترانزیت به سهولت و مطابق با نرمهای جهانی انجام پذیرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و فعالیتهای مبتنی بر فناوری از سالها پیش تاکنون در این ادارهکل در حال انجام است و نرمافزارهایی نظیر سامانه جامع دریایی، سامانه جامع کانتینری موسوم به CCS و سامانه جامع کالاهای جنرال کارگو موسوم به GCOMS بخش زیادی از نیازها و دغدغههای مشتریان را برطرف کرده است.
عفیفیپور خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز نرمافزار مشتری مداری به نشانی اینترنتیcrm.pmo.ir راهاندازی شده و تجار و صاحبان کالا میتوانند نسبت به پیگیری الکترونیکی نامههای خود، ردیابی کالا و کانتینر، تمامی خدمات اداری دریانوردان، خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی، از طریق این درگاه اقدام نموده و نیازی به حضور فیزیکی اربابرجوع نیست.
وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت بنادر بهویژه بندر شهید رجایی، میز خدمت فیزیکی در نقاط مختلف این بندر بهزودی ایجاد و با بهرهگیری از کارشناسان مجرب نیاز مشتریان بنادر در کوتاهترین زمان ممکن و به روش سهل و آسان مرتفع میشود.
به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این اداره کل الکترونیکی نمودن سایر خدمات خود را در راستای دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک تعداد آنها افزایش خواهد یافت.
این مقام مسئول اضافه کرد: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مدت سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به راهنمایی اربابرجوع و رسیدگی به درخواست آنان، مشغول است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.