| کد خبر: 166772 |

◄ صادرات ۴ لنج صیادی و باری به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس

صادرات ۴ فروند لنج فایبرگلاس صیادی و باری به کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ۴ فروند لنج فایبرگلاس صیادی و باری ساخته‌شده توسط کارگاه‌های شناورسازی این استان به مقصد کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، صادر شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،‌ اله‌مراد عفیفی پور در خصوص ضرورت حمایت از تولیدات داخلی در سال ۹۷ و برنامه‌های حمایتی دولت در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذشده و تمهیدات صورت گرفته توسط سازمان بنادر و دریانوردی نه‌تنها روند واردات شناورهای سنتی شامل لنج های چوبی و فایبرگلاس باری و صیادی متوقف‌شده بلکه هم‌اکنون این استان  صادرکننده  انواع شناور در منطقه خلیج‌فارس شده است.

 وی افزود: در نیمه دوم سال ۹۶، دو فروند لنج فایبرگلاس باری و صیادی به ترتیب به طول ۵۶ متر و ۲۵,۵ با نظارت کارشناسان در استان هرمزگان تولید و به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس صادر شد.

 عفیفی پور اضافه کرد: در سال جاری کار ساخت دو فروند لنج باری فایبرگلاس به طول ۳۳ متر به پایان رسیده و این شناورها هم‌اکنون در مرحله طی شدن فرآیند صادرات به کشورهای همسایه جنوبی ایران قرار دارند.

 وی گفت: شناورهای تولیدشده در کارگاه‌های لنج سازی استان هرمزگان مطابق با قوانین و مقررات  و تحت کلاس رده‌بندی مؤسسات ایرانی تولید و صادر می‌شوند.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان با بهره‌مندی از ۶۰ کارگاه فعال تولید شناورهای چوبی، فایبرگلاس، فلزی و آلومینیومی یکی از قطب‌های سازنده شناورهای دریایی در کشور محسوب می‌شود که این شناورها با نظارت کارشناسان مجرب و متخصص سازمان بنادر و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تحت کلاس‌های مؤسسات رده‌بندی ایرانی تولید می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.