| کد خبر: 252678 |

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان ۱۰ درصد افزایش یافت

زنجان - رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان ۱۰ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

زنجان-رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حمید سلمانیان روز دوشنبه از افزایش ۱۰ درصدی جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان خبر داد و گفت: پایانه های مسافری استان در ده ماهه سال جاری با انجام ۱۴۸ و ۵۹۳ سفر، پذیرای نزدیک به ۸۸۸ هزار و ۸۵۷ مسافر بوده است.

وی افزود: پایانه های مسافری استان زنجان در ده ماهه سال جاری با بیش از ۱۴۸ هزار سفر در جابه جایی ۸۸۸ هزار مسافر فعالیت داشته است.

سلمانیان در ادامه اظهار داشت: پایانه مرکز استان با جابه جایی بیش از ۴۶۶ هزار مسافر به خارج استان نقش بسزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در سطح استان دارد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس برای ایام نوروز ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از صبح امروز آغاز شده و مقرر است پیش فروش حضوری بلیت نیز از ۷ اسفند شروع شود.

سلمانیان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت های اختصاصی و مشترک شرکت های حمل و نقل مسافری آغاز می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.