| کد خبر: 252674 |

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

ورود بیش از ۷ میلیون خودرو به استان البرز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای بهمن ماه تاکنون بیش از هفت میلیون خودرو وارد استان البرز شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای بهمن ماه تاکنون بیش از هفت میلیون خودرو وارد استان البرز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی شادفر اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۲ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز از ابتدای بهمن ماه تاکنون ورود هفت میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۲۰ خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی هفت میلیون و ۵۵۲ هزار و ۶۹۸ تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز پنج درصد افزایش داشته است.

 این مسئول با بیان اینکه حدود پنج و نیم درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۶۹ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری) با تردد پنج هزار و ۵۲۵ خودرو در ساعت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز یادآور شد: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن تری را داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.