| کد خبر: 251210 |

تاکید معاون حمل و نقل استان زنجان؛

تحویل بار خارج از پایانه های مسافربری ممنوع است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه اتوبوس های برون شهری به حمل بار امانی (بدون حضور مسافر) می پردازند لازم است این امور در ترمینال با ضوابط خاص خود انجام و در صورت مشاهده خارج از پایانه انبار شرکت مسافری تعطیل خواهد شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه اتوبوس های برون شهری به حمل بار امانی (بدون حضور مسافر) می پردازند لازم است این امور در ترمینال با ضوابط خاص خود انجام و در صورت مشاهده خارج از پایانه انبار شرکت مسافری تعطیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( زنجان)، جلسه کمیته ارتقا سطح خدمات مسافری با هدف حل و فصل مشکلات جاری و نظارت بر امور حمل و نقلی، پایانه ها، تصمیم سازی با رویکرد احصا و بررسی مسئل و مشکلات اجرایی در سطح پایانه های مسافری، هم اندیشی با مدیران شرکت ها و موسسات و انجمن های صنفی مسافربری و انعکاس نارسایی ها، مطالبات و مشکلات موجود در پایانه های عمومی مسافری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یکشنبه ۲۵ دی ماه در سالن راهبران اداره کل برگزار شد.

علی مدقالچی، معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این جلسه در رابطه فعالیت تاکسی های درون شهری که در خارج از شهر اقدام به جابجایی مسافر می کنند، افزود: تاکسی های درون شهری که مجوز خود را از شهرداری اخذ کرده اند به هیچ عنوان مجاز به استقرار در عوارضی برای جابجایی مسافران نیستند و باید از عوارضی ها حذف شدند. ضروری است پلیس به دلایل امنیتی به موضوع ورود کرده و با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تعامل داشته باشد.

این مسئول پیاده کردن مسافران خارج از پایانه ها از سوی رانندگان اتوبوس ها را غیرقانونی دانست و اظهار کرد: برخی از رانندگان خارج از دستور ابلاغی قانونی، مسافران را در خارج از پایانه ها و بیشتر در عوارضی ها پیاده می کنند که قانونی نیست. از طرفی برخی از این اتوبوس ها با رانندگان تاکسی های درون شهری که در عوارضی ها مستقر هستند و مجاز به این کار نیستند، مسافران پیاده شده در عوارضی را به مقصد برسانند. اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان موضوع را با جدیت از طریق استانداری و ارگان های مربوطه پیگیری خواهد کرد.

مدقالچی بر لزوم جلوگیری از ورود خودروهای پلاک شخصی در محوطه ترمینال و سکوهای اتوبوس ها و مهم تر از آن استقرار نیروهای پلیس در ترمینال زنجان برای ایجاد امنیت عمومی تاکید کرد و پیشنهاد انتشار خروجی دوربین های مرکز مدیریت راه های استان جهت نمایش آن به مسافران حاضر در ترمینال جهت اطلاع از وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی را سازنده و موثر دانست.

معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان همچنین با بیان اینکه «بارگیری خارج از پایانه مسافربری ممنوع است»، ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در چارچوب قانون اقدام به تعطیلی انبار شرکت ها خواهد کرد.

همچنین حمید سلمانیان، رئیس اداره مسافراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز در این جلسه بر لزوم استفاده متصدیان و رانندگان از لباس فرم متحدالشکل و کارت آویز از ابتدای بهمن ماه تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.