| کد خبر: 190302 |

در هفتمین نمایشگاه ریلی؛

◄ اختتامیه نوزدهمین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل برگزار شد

مراسم اختتامیه نوزدهمین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با محوریت صنعت ریلی همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

تین نیوز

رئیس ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، گفت: حمل و نقل پیشرفته نوزدهمین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل (ریلی شو)، با حضور فعال ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه استارتاپ‌های صنعت ریلی، ۴۰ نفر مربی و متخصص کسب و کار و ۳۰ داور متخصص حوزه ریلی و تعداد قابل توجهی بازدیدکننده از مدیران عامل شرکت‌ها با معرفی ۸ ایده برتر و ۴ روز تلاش، هیجان و کارتیمی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی شهابی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد:  نخستین رویداد استارتاپی ریلی کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و با حضور بیش از ۱۵۲ شرکت داخلی و خارجی که با استقبال بسیار خوبی در این دوره مواجه بود توسط ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره،)  شهر ری، همچنین حمایت راه آهن جمهوری اسلامی   برگزار گردید.

وی افزود: اولین  استارتاپ ویکند ریلی شو  با حضور و بازدید وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت معدن و تجارت، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی و معاونین و مدیران کل، نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، دانشگاه ICHES استرالیا، آکادمی علوم گرجستان، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه امیرکبیر، شتابدهنده‌های تخصصی لوکوتک، تکفا و شهاب، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، تراورس، مپنا، تین نیوز و بسیاری دیگر از اعضای خانواده صنعت ریلی کشور برگزار شد.

همچنین دکتر سعید رسولی در آیین اختتامیه این استارت آپ ویکندضمن تقدیر از ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته جهت برگزاری این رویداد   گفت :اتفاق بسیار خوبی در این نمایشگاه رقم خورد و حضور این جوانان باعث شور و نشاط ویژه ای در این نمایشگاه شد. رسولی حضور استارت آپ ها را  باعث توسعه و پیشرفت در حوزه حمل و نقل ریلی  دانست و اعلام کرد راه آهن جمهوری اسلامی  طی برنامه ای با حضور شرکت های تابعه با ارزیابی خروجی تیم های حاضر آمادگی دارد تا طرح های برتر و مورد نیاز راه آهن را به همکاری بپذیرد.

در ادامه این مراسم،  دکتر سید جلال موسوی معاون اجرایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته در مراسم اختتامیه این رویداد گفت :معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از تمامی استارت آپ ها به عنوان یک شتاب دهنده در خدمت هشت تیم حاضر در این رویداد خواهد بود.

اما در ادامه دکتر علی شهابی رئیس دبیرخانه شبکه های ارتباطی حمل و نقل  دانشگاه آزاد اسلامی نیز در خصوص اولین استارت آپ ویکند ریلی شو گفت: فعالیت‌ها و استقبال بسیار خوبی که از استارتاپ‌ها و تیم‌های استارتاپی صنعت ریلی در این نمایشگاه انجام شد نشان داد که در سال ۹۸ دستاوردهای بسیار خوبی در این بخش خواهیم داشت و شاهد برگزاری باشکوه رویدادهای استارتاپی آتی خواهیم بود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اظهار داشت: در سال رونق تولید تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا گام دوم انقلاب را با شکوه و ماندگار سازیم و با توان بیشتر و مدیریت انقلابی جهادی چالش‌های صنعت ریلی کشور را شناسایی و حل کنیم.

شهابی در ادامه تاکید کرد: باید بپذیریم جوانان مبدأ تحولات عظیم کشور هستند و برگزاری این استارتاپ‌ها کار بسیار بزرگی است که به حل چالش‌های کشور کمک می‌کنند. و ادامه داد: برگزاری رویدادهای مهیجی که از یک سو باعث افزایش خودباوری، امید و نشاط در بین عموم مردم مخصوصاً دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ می‌شود و از سوی دیگر راهبرد پاسخ مناسب به چالش‌های کشور است نیاز مبرم کشور است.

به گزارش تین نیوز، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران اعلام کرد: بدون حمایت و حضور دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری  این دستاورد مهم برای صنعت ریلی کشور اتفاق نمی‌افتاد  و از فعالیت صادقانه و دلسوزانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری تقدیر نموده و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان داریم.

تیم‌های منتخب نوزدهمین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی  حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی  به تایید کمیته داوران و با اهدای کارت طلایی، نقره‌ای و برنزی از سوی دبیرخانه برگزاری رویدادهای استارتاپی حمل و نقلی شو به ترتیب، ۲ تیم رتبه اول: گیم ریل و ایزی سرویس؛ ۲ تیم رتبه دوم: ویلی رو و صفر تا صد ؛ ۲ تیم رتبه سوم: توران و میوه پلاس؛ ۲ تیم رتبه چهارم: ایزی رو و ریل مارکت می‌باشند.

نوزدهمین استارتاپ ویکند بین المللی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل (ریلی شو)، ۱۹ الی ۲۲ خردادماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و عصر روز چهارشنبه به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.