| کد خبر: 189939 |

◄ حواشی دومین روز از هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته

در دومین روز از هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته شاهد افزایش استقبال مسئولان، کارشناسان و متخصصان صنعت ریل کشور از این نمایشگاه هستیم.

تین نیوز

در دومین روز از هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته شاهد افزایش استقبال مسئولان، کارشناسان و متخصصان صنعت ریل کشور از این نمایشگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در روز افتتاحیه این نمایشگاه وزیر راه‌وشهرسازی، جمعی از معاونان وی، مسئولانی از وزارت نفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران عامل شرکت ساخت و بهره‌برداری مترو در نمایشگاه حضور داشتند.تاخیر در حضور وزیر راه در مراسم افتتاحیه به دلیل حضور در مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه پاره‌ای از توضیحات موجب طولانی شدن این مراسم شد.

در دومین روز از هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته، مدیرعامل منطقه آزاد ارس، مهندس نریمانی و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها نیز به بازدیداز غرفه‌های حاضر در نمایشگاه پرداختند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، نیز در نمایشگاه حاضر شده و در حال بازدید از نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته است.

در آغاز به کار دومین روز از هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته، لوکوموتیو‌های باری ساخت مپنا اصفهان، برای بازدید علاقمندان از نمایشگاه به محوطه بار منتقل شد که ترافیک چند دقیقه‌ای در اطراف نمایشگاه را باعث شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.