| کد خبر: 185655 |

◄ معرفی سرپرست اداره ناوگان و بازدید فنی راه‌آهن شرق

سرپرست اداره ناوگان و بازدید فنی راه آهن شرق معرفی شد.

تین نیوز

معاون اداره ناوگان و بازدید فنی راه آهن یزد به عنوان سرپرست اداره ناوگان و بازدید فنی راه آهن شرق معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه آهن شرق، مدیرکل راه آهن شرق در جلسه معرفی حسین رفیع سرپرست اداره ناوگان و بازدید فنی راه آهن شرق از زحمات تمامی ماموران واحدهای فنی بویژه کارکنان زحمتکش اداره ناوگان و بازدید فنی تقدیر و تشکر کرد و گفت: راه آهن شرق اداره کلی نوپا، در حال رشد با پتانسیل های بالقوه است که نیاز به برنامه ریزی و تلاش بیشتر برای توسعه روز افزون دارد.

محمد رضا چنگانی افزود: مهندس رفیع که به تازگی به جمع کارکنان راه آهن شرق اضافه شده است فردی کاردان، متعهد و توانمند در حوزه راه آهن و حمل و نقل ریلی است.

وی اظهار امیدواری کرد با شناختی که از رفیع وجود دارد کمبودها و مشکلات این حوزه نظیر مشکلات نیروهای بومی بویژه در منطقه خواف و سنگان که امروز به عنوان قطب بارگیری و عملیات راه آهن شرق شناخته می شود مرتفع گردد.

مدیرکل راه آهن شرق خواستار رعایت نکات ایمنی در تمامی امور شد و گفت: نیروهای شاغل در راه آهن شرق اکثرا جوان هستند که نیاز به آموزش دارند و بایستی با استفاده از ظرفیت های این نیروهای جوان شاهد افزایش بهره وری باشیم.

سرپرست جدید اداره ناوگان و بازدید فنی راه آهن شرق با تشکر از مدیریت این مجموعه بابت اعتماد و انتخاب وی گفت: با اکثر کارکنان از قبل آشنایی داشته و بسیار خرسندم که فرصت خدمتگذاری و همکاری با این عزیزان برای من فراهم شده و امیدوارم با همکاری تمامی کارکنان راه آهن شرق از مسئولیتی که به بنده واگذار شده است سربلند بیرون بیایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.