| کد خبر: 175263 |

◄ تقویت تجهیزات ناوگان ریلی مورد توجه دولت قرار گرفت

در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس‌جمهور، تصمیمات لازم در خصوص طرح وزارت راه برای تقویت تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد.

تین نیوز

در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس‌جمهور، تصمیمات لازم در خصوص طرح وزارت راه برای تقویت تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصمیمات لازم در خصوص طرح وزارت راه برای تقویت تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد.

در جلسه امروز به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان، طرح وزارت نیرو و وزارت راه برای تقویت زیرساخت‌های نیروگاهی و تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور مطرح شد و تصمیمات لازم برای همکاری و تسریع در اجرای این طرح‌ها اتخاذ شد.

 اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی از دیگر موارد مهمی بود که در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تصویب شد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه موظف شد برای ارائه رفع موانع جذب و تشویق سرمایه‌گذاری، طرح‌های لازم را سریعا تهیه کند. شورای عالی جهت‌گیری‌های لازم برای برنامه اصلاح نظام بانکی را به تصویب رساند.

موانع حقوقی و اداری سرمایه‌گذاری در کشور از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی کشور طرح رفع موانع و جذب و تشویق سرمایه‌گذاری را تهیه و برای تصویب به جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.