| کد خبر: 156652 |

در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل،ساختمان و راه و شهرسازی:

◄ «توکاریل» نشان زرین و برتر توسعه کیفیت گرفت

در این همایش، به معرفی شرکت‌های موفق در عرصه حمل‌ ونقل پرداخته شد که در همین ارتباط شرکت توکاریل به‌عنوان بزرگترین شرکت در توسعه کیفیت نیز موفق به دریافت نشان زرین ملی و برتر توسعه کیفیت و نشان ملی در بین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی کشور شد.

تین نیوز

حمل‌ونقل از مهم‌ترین بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر کشور است که رشد و توسعه یا وجود ضعف در آن بر توسعه اقتصادی کشورها تاثیرگذار خواهد بود. از همین رو است که کشورهای مختلف با سطوح متفاوت اقتصادی به توسعه همه شئون حمل‌ونقل اهتمام ویژه‌ای نشان داده‌اند. توسعه حمل‌ونقل به معنی ارتقای سطح کیفی خدمات و بهبود وضعیت سرعت، کاهش هزینه‌های اضافی، حفظ امنیت بیشتر و حفظ محیط زیست است که اگر بدنه اصلی این صنعت، از جمله شرکت‌های فعال در این عرصه ‌‌و بخش دولتی به درستی عمل کنند، قطعا به نفع منافع ملی خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز، هر ساله در سطح‌بندی مجموعه‌های حمل‌ونقلی و تبادل تجربیات موفق آنها، نشست‌ها و همایش‌هایی برگزار می‌شود. امسال نیز چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل‌ونقل، ساختمان و راه و شهرسازی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این همایش، به معرفی شرکت‌های موفق در عرصه حمل‌‌ونقل پرداخته شد که در همین ارتباط شرکت توکاریل به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت در توسعه کیفیت نیز موفق به دریافت نشان زرین ملی و برتر توسعه کیفیت و نشان ملی در بین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی کشور شد.

این جایزه توسط محسن سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ توکاریل دریافت شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.