بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

ثبت نام خودروهای برقی امروز به پایان می رسد

​متقاضیان خودروهای برقی تا روز شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۲۳:۵۹ وقت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

ثبت نام خودروهای برقی امروز به پایان می رسد
تین نیوز

 

متقاضیان خودروهای برقی تا روز شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۲۳:۵۹ وقت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، براساس اطلاعیه سامانه عرضه خودروهای برقی، کلیه متقاضیان خودروهای برقی می توانند از روز یکشنبه مورخ 1403/02/30 لغایت روز شنبه 1403/03/05 تا ساعت 23:59 نسبت به ثبت نام اقدام کرده و  یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

البته متقاضیان باید از تاریخ شنبه 1403/02/29 لغایت روز چهارشنبه 1403/03/02 تا ساعت 13:00 یکی از حساب های خود را نزد شعب بانک های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

به گفته تقدسی مدیر سامانه یکپارچه "خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی اعم از نداشتن پلاک فعال و ... ندارد و متقاضی صرفا با مسدود کردن 100 میلیون تومان می تواند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کند."

وی افزود: برخی از بانک ها به اشتباه اعلام کرده اند که برای خرید خودروهای برقی محدودیت هایی از جمله نداشتن پلاک فعال و… اعمال شده است، در حالی که این خبر صحت ندارد.

مدیر سامانه یکپارچه، گفت: بر اساس مصوبه شورای رقابت برای خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ متقاضیان صرفاً با مسدود کردن 100 میلیون تومان در حساب بانکی، می توانند نسبت به ثبت نام برای خرید خودروهای برقی از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند.

گفتنی است، سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.