| کد خبر: 260896 |

ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه تا پنجشنبه

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه فروش تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۹ شهریور برای متقاضیان فراهم است.

تین نیوز

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه فروش تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۹ شهریور برای متقاضیان فراهم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، مهدی تقدسی با اعلام این خبر گفت: از ساعت ۲۰ شب گذشته (۶ شهریور) سامانه esalecar.ir برای متقاضیان ویرایش خودرو باز شده و تا ساعت ۲۰ پنجشنبه (۹ شهریور) امکان ویرایش فراهم است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه کسانی که از پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ اولویت بندی شده اند می توانند در این مرحله از ویرایش خودرو شرکت کنند، افزود: امکان ویرایش برای ۲ خودروساز کرمان موتور و مدیران خودرو فراهم شده که مدیران خودرو پنج خودرو و کرمان خودرو ۴ خودرو را با فروش فوری عرضه کرده است.

وی ادامه داد: ویرایش در این مرحله فقط برای متقاضیانی است که در زمان ثبت نام خودروهای شرکت کرمان موتور یا مدیران خودرو را انتخاب کرده اند و اکنون می توانند فقط از خودروساز انتخاب شده خودرویی را ثبت نام کنند یعنی اگر کسی متقاضی خرید خودرو از کرمان موتور بوده، اکنون می تواند از همان شرکت خودروی دیگری را انتخاب کند.

تقدسی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر موفق به ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو شده اند. بعد از اتمام این ویرایش و تصمیم گیری ها زمان ثبت نام مرحله چهارم اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.