| کد خبر: 251259 |

خریداران دناپلاس را ۱۸۵ میلیون تومان کمتر از بازار در بورس خریدند

امروز ۱۰ هزار دستگاه خودروی دنا پلاس در بورس کالا عرضه و معامله شد که بررسی معاملات نشان می دهد که خریداران دنا پلاس امروز توانستند این خودرو را ۱۸۵ میلیون تومان زیر قیمت بازار خریداری کنند.

تین نیوز

امروز ۱۰ هزار دستگاه خودروی دنا پلاس در بورس کالا عرضه و معامله شد که بررسی معاملات نشان می دهد که خریداران دنا پلاس امروز توانستند این خودرو را ۱۸۵ میلیون تومان زیر قیمت بازار خریداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، به دنبال حاشیه های ایجاد شده برای عرضه خودرو در بورس و پس از دستور وزیر اقتصاد و تصمیم سازمان بورس، امروز (دوشنبه) برای نخستین بار ۱۰ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس در بورس کالا عرضه شد.

در برابر این عرضه، ۱۶ هزار و ۹۷۶ دستگاه تقاضا شکل گرفت که در پایان معاملات امروز، هر دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید با قیمت ۳۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد، کمترین قیمت مچ شده نیز ۳۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

خودروی دنا پلاس دستی سفید تحویل درب انبار کارخانه و روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ است.

قیمت تمام شده (نهایی) دنا پلاس دستی در بورس کالا، قیمت کشف شده در تابلو به علاوه ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی، ۴.۳۷۱ میلیون تومان هزینه پلاک، شماره گذاری و بیمه و هزینه مربوط به کارمزدهاست.

این خودرو در بازار آزاد بیش از ۶۰۰ میلیون است، اما بررسی معاملات دنا در بورس کالا نشان می دهد که قیمت این خودرو ۱۸۵ میلیون تومان زیر قیمت بازار کشف شد، با احتساب معامله ۱۰ هزار خودرو، سود مصرف کنندگان ۱۸۰۰ میلیارد تومان و سود تولیدکننده ۱۹۰۰ میلیارد تومان شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.