| کد خبر: 179689 |

◄ قیمت جدید 5 محصول ایران‌خودرو اعلام شد

در پی اعلام آزادی دو خودروساز بزرگ در قیمت‌گذاری محصولات باقیمت بالای 40 میلیون تومان، ایران‌خودرو قیمت جدید پنج محصولش را اعلام کرد.

تین نیوز

در پی اعلام آزادی دو خودروساز بزرگ در قیمت‌گذاری محصولات باقیمت بالای 40 میلیون تومان، ایران‌خودرو قیمت جدید پنج محصولش را اعلام کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز، ایران‌خودرو قیمت جدید پنج خودروی خود شامل هایما اس ۵، پژو ۲۰7 دستی، پژو پارس اتوماتیک، دانگ‌فنگ اچ ۳۰ کراس و دنا پلاس را اعلام کرد.

در جدول زیر قیمت قبلی و جدید این خودرو‌ها آمده است:

براساس این لیست، قیمت پژو پارس LX اتوماتیک سال مجهز به ترمز ضدقفل، کیسه هوای راننده، سرنشین، ایموبیلایزر و یورو4 به مبلغ 76 میلیون و 700 هزارتومان، H30 Cross اتوماتیک با تریم تیره و با کیسه‌های هوای راننده و سرنشین و جانبی و استاندارد آلایندگی یورو 4 و یورو 5 به مبلغ 75 میلیون تومان، دنا پلاس با کیسه‌های هوای راننده و سرنشین و یورو4 و دنا پلاس با کیسه‌های هوای راننده و سرنشین با تریم دورنگ و یورو4 به مبلغ 76 میلیون تومان، هایما S5 توربو دنده‌اتوماتیک با کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، تریم تیره و یورو5 به مبلغ 138 میلیون تومان و پژو 207i دنده دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 به مبلغ 70 میلیون تومان تعیین شد.

به نظر می رسد در مورد این 5 محصول ایران خودرو به افزایش 50درصدی قیمت رضایت داده است.

اما نکته جالب در مورد گران‌تر بودن پژو پارس نسبت به دانگ‌فنگ H30 کراس است. از نظر فناوری، امکانات و ایمنی دانگ‌فنگ از پژو پارس برتر است؛ اما تنها به دلیل استقبال بیشتر مشتریان از پژو پارس این خودرو گران تر قیمت خورده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.