| کد خبر: 251081 |

لیست تمام خودروهایی که وارداتشان به ایران قطعی شده

سری نخست خودروهای وارداتی به‌زودی از طریق بورس به مشتریان عرضه می‌شوند. در ادامه می‌توانید لیست شرکت های واردکننده خودرو و خودروهایی که به ایران می‌آیند را مشاهده کنید.

تین نیوز

سری نخست خودروهای وارداتی به‌زودی از طریق بورس به مشتریان عرضه می‌شوند. در ادامه می‌توانید لیست شرکت های واردکننده خودرو و خودروهایی که به ایران می‌آیند را مشاهده کنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از گجت نیوز، وزارت صنعت، معدن و تجارت مدتی قبل اعلام کرد طی هفته‌های آینده خودروهای وارداتی به‌شکل رسمی در بوس کالا عرضه خواهند شد. در همین راستا لیست آمارهای ثبت سفارش خودروها و خودروهایی که به گمرکات کشور رسیدند نشان می‌دهد شرکت‌هایی چون پارس ساتر هوشمند، معین موتورز، کرمان موتور، پارسیان موتور مانلی، آرین موتور پویا، کوشا خودرو نگین و سایپا به‌عنوان شرکت های واردکننده خودرو به ایران فعالیت خواهند کرد.

لیست خودروهای وارداتی و شرکت های واردکننده خودرو

لیست خودروهای وارداتی

گفتنی است شرکت آرین موتور پویا علاوه بر این سه محصول میتسوبیشی قصد دارد خودروهای چینی و اقتصادی را نیز از طریق واردات به بازار ایران بیاورد که هنوز نام آنها اعلام نشده است. ضمن این‌که شرکت‌های واردکننده در حال مذاکره با سایر برندهای خودروسازی هستند و انتظار می‌رود به‌واسطه این مذاکرات محصولاتی از شرکت‌های دانگ فنگ، تویوتا، فاو، هاوال، نیسان، سیتروئن، رنو، جیلی و ام جی نیز به بازار ایران راه پیدا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.