| کد خبر: 247653 |

نگاهی به قبرستان خودروهای سوپراسپرت رها شده در دبی

این تصاویر محوطه یک قبرستان مخصوص خودروهای سوپر اسپرت را نشان می دهد که پر از ماشین های گران قیمت فراری، پورشه و لامبورگینی است. شاید به نظر شما این ها ماشین های بی نظیری باشند، اما برای برخی دیگر، این سوپراسپرت ها، معمولی اند و وقتی دیگر نیازی به آنها نیست کنار جاده رهایشان می کنند.

تین نیوز

این تصاویر محوطه یک قبرستان مخصوص خودروهای سوپر اسپرت را نشان می دهد که پر از ماشین های گران قیمت فراری، پورشه و لامبورگینی است. شاید به نظر شما این ماشین ها بی نظیر باشند، اما برای برخی دیگر، این سوپراسپرت ها، معمولی اند و وقتی دیگر نیازی به آنها نیست، کنار جاده رهایشان می کنند.

گزارش هاکی از آن است که در دبی تنها با پیدا کردن سوپراسپرت های رها شده می توانید سالانه ۳۰ هزار پوند درآمد داشته باشید. هر ساله در کشور امارات حدود 3 هزار خودروی گران قیمت ازجمله استون مارتین، بنتلی و مرسدس بنز به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور عربی برای بازپرداخت وام ها و یا به دلیل اینکه صاحبانشان آن قدر ثروتمند هستند که به مدل های قدیمی تر غیرقابل قبول می دهند. رها می شوند و بعد از سر از قبرستان ها در یکی از آنها می آیند. جایی که به خاطر جدا کردن قطعات، آنها را باز می کنند، زیرا موتور فراری و چراغ های جلوی آن بسیار ارزشمند است.

خودروهای لوکس

خودروهای لوکس

از این ماشین ها تصادفی اند اما اکثرشان همان طور که در تصاویر پیداست به نظر می رسد در شرایط خوبی هستند و تنها کمی گرد و غبار به خود گرفته اند.

در حالی که یک خودروی رها شده می شود، مقامات از طریق پیام کوتاه، مالک را مشخص می کنند و در صورت عدم پاسخگویی تا ۱۵ روز، خودرو توقیف خواهد شد. پس از آن ماشین شش ماه فرصت دارد تا جریمه معین شده را بپردازد و ماشین خود را آزاد کند. اما اگر مالک در زمان معین حضور نیابد، خودرو به حراج گذاشته خواهد شد.

خودروهای لوکس

خودروهای لوکس

پیش از این یک وب سایت کالاهای لوکس به نام HushHush.com یک موقعیت شغلی را با این شرح آگهی کرده بود: «به یک نفر که سوپراسپرت های رها شده توسط صاحبانشان پیدا می کنند نیازمندیم.»

در توضیح این آگهی آمده بود برای یافتن این سوپرخودروها باید به دبی سفر کنید. آنها سفر، اقامت، زندگی در آنجا و همچنین حقوق سالیانه ۳۰ هزار پوندی را در کنار درصدی از فروش خودروی پیدا شده به عنوان حقوق در نظر گرفته شده بودند.

آرون هارپین  بنیانگذار این وب سایت است که به «آمازونِ میلیونرها» معروف است گفته بود: «امیدواریم کسی را پیدا کند که خیلی به ماشین داشته باشد و برای ردیابی شرکت های مالی و مشکلات با آنها قبل از توقیف توسط مقامات ابتکار عمل لازم را داشته باشد. باشد.»

خودروهای لوکس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه اطلاع رسانی روزیاتو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید نجفیپور 2 3

    دو عدد شهاب دارم فروشی کجا باید فروخت ممنون

  • ناشناس 1 0

    سلام علیکم و در دبی کار ورکشاپ است