| کد خبر: 243624 |

◄ اجرای طرح ویژه ایساکو در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از خدمت رسانی ۵۴۶ اکیپ امدادی به زائران در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه خبر داد.

تین نیوز

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از خدمت رسانی ۵۴۶ اکیپ امدادی به زائران در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل  از ایران خودرو؛  ماشااله وردینی با بیان اینکه در این طرح حدود ۷۹ نمایندگی‌ منتخب به صورت تک‌شیفت و دوشیفت در ۶۲ شهر کشور به زائران خدمت رسانی می کنند؛ افزود: حدود ۵۴۶ اکیپ امدادی، در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا، شهرهای قم و مشهد و برخی مراکز استان‌ها، آماده خدمت رسانی به زائران حرم مطهر در سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هستند.

وی گفت: در این ایام خدمات امداد عمومی در محدوده حرم مطهر برای زائران بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب انجام خواهد شد و گروه های ویژه امدادرسانی، با هدف راه‌اندازی سریع خودروها و کاهش بار ترافیکی در محدوده مرقد مطهر مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به وجود پایگاه‌های ثابت امدادی در مسیرهای یاد شده، از آماده‌باش شبانه‌روزی امدادگران برای ارایه خدمت به مشتریان گروه صنعتی ایران‌ خودرو خبر داد و افزود: خدمات عمومی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که ازسوی ناوگان امدادخودروایران در محل مورد نیاز مشتری و بدون توجه به کارخانه سازنده خودرو انجام می‌شود.

زنجیره خدمات مکان محور امدادخودروایران به صورت شبانه‌روز شامل تعمیرات سبک و نیمه سنگین خدماتی نظیر سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس (تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام)، امدادسوییچ (خدمات مربوط به قفل و سوییچ خودرو)، امداد سریع (تعمیرات سبک امدادی در محل با میانگین زمان انتظار حدود ۲۴ دقیقه) و همچنین تعویض شیشه است که مشتریان براساس نیاز خودروی خود، در محل و زمان موردنظرشان دریافت می‌کنند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه «ایساکو اپ» در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در سراسر کشور است.
 
فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قابل مشاهده است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.