| کد خبر: 242890 |

◄ سایپا سه محصول جدید تولید می کند

گروه خودروسازی سایپا در بیانیه‌ای از برنامه ریزی برای عرضه ۳ محصول جدید تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تین نیوز

 در این بیانیه آمده است: بر اساس فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، این مجموعه با تکیه بر توان مهندسان، مجموعه‌های دانش بنیان و جامعه کارگری خود در مسیر ارتقای کیفیت و افزایش تولید گام بر می‌دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایپا، بر این اساس گروه خودروسازی سایپا در مدت ۴ ماه (۳ ماه و ۲۷ روز)، بیش از ۲ هزار طرح ارتقاء کیفیت محصول در فرآیند تولید و زنجیره تامین قطعات را تعریف کرده و در دست اجرا دارد که در راستای توجه به خواسته‌های مردمی در رشد کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام می‌شود.
 
بر اساس این گزارش کاهش تعداد خودرو‌های ناقص از دیگر برنامه‌های این خودروساز در مدت یاد شده بود که پیش بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه تعداد خودرو‌های کف پارکینگ سایپا به ۲۰ هزار دستگاه کاهش پیدا کند. ضمن اینکه سایپا در افزایش میزان تولید ۳ درصد جلوتر از برنامه فروردین ۱۴۰۱ است یعنی می‌بایست بر اساس برنامه در فروردین ۲۰ هزار و ۱۳۴ دستگاه خودرو تولید می‌کرد که به ۲۰ هزار ۸۴۵ دستگاه افزایش یافت.
 
همچنین از ابتدای سال جاری تا ۱۸ اردیبهشت بیش از ۳۵ هزار دستگاه انواع محصولات در گروه خودروسازی سایپا تولید شد که حدود ۹۰ درصد آن (حدود ۳۲ هزار دستگاه) عبور مستقیم بوده و در فرآیند تحویل به فروش قرار گرفته است. این در حالی است که امسال که به نام دانش بنیان نامگذاری شده، همکاری گروه خودروسازی سایپا با وزارت دفاع در حوزه قطعات الکترونیکی و دانش بنیان ۱۰ برابر خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش سایپا قصد دارد در اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، سهام درون گروهی خودروسازی سایپا را با رعایت اصل اهلیت واگذار کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.