| کد خبر: 241596 |

سرگردانی ۵ساله خریداران خودرو از یک نمایندگی در شیراز

برخی از نمایندگی های خودرو در شیراز با دریافت مبلغی پول از خریداران جهت فروش خودرو در سال 96 نه تنها خودرویی به مشتریان تحویل نداده است بلکه در حال حاضر عنوان می کند که افراد برای دریافت خودروی تیولی باید مبلغی بیش از یک میلیارد تومان به شرکت پرداخت کند.

تین نیوز

برخی از نمایندگی های خودرو در شیراز با دریافت مبلغی پول از خریداران جهت فروش خودرو در سال 96 نه تنها خودرویی به مشتریان تحویل نداده است بلکه در حال حاضر عنوان می کند که افراد برای دریافت خودروی تیولی باید مبلغی بیش از یک میلیارد تومان به شرکت پرداخت کند.            

به گزارش تین نیوز از ایلنا از شیراز مشکلات خودرو سازی در کشور ایران تمامی ندارد و قرار نیست به پایان برسد متاسفانه نمایندگی های فروش خودرو در شیراز تنها در زمان فروش محصولات و دریافت پول هوای مردم را دارند و به محض اینکه موعد تحویل فرا می رسد با بهانه هایی متعدد از تحویل خودرو به مردم سر باز می زند و راهکارهایی را به مشتریان می دهد که هیچ سودی جز بی ارزش شدن پول برای آن ها ندارد.

افرادی که سال 96 برای خرید خودرو مبلغ 45 میلیون تومان پرداخت کرده اند الان پس از گذشت 5 سال نه خودرویی تحویل گرفته اند و نه دیگر با این مبلغ می توانند کاری انجام دهند و حتی یک پراید ساده خریداری کنند.

در همین باره مسئول این نمایندگی در شیراز به خبرنگار ایلنا عنوان می کند که نمایندگی این شرکت در تهران  طرف قرار داد مشتریان است.

وی در ادامه می گوید : مشتریان به دلیل اینکه پول را به حساب شخصی بنده واریز نکردند و به حساب این شرکت  در تهران واریز کردند باید وضعیت خودرو را از  تهران پیگیری کنند.

هیچ راهی نداریم

یکی از خریداران با بیان اینکه در شهریور ماه سال 96 مبلغی بالغ بر 45 میلیون تومان بابت پیش پرداخت خودرو تیوولی به  نمایندگی این شرکت در شیراز پرداخت کردم می گوید: طبق قرار داد مقرر شد تا خودرو در تیر ماه سال 97 به ما تحویل داده شود.

وی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه طبق قرار داد مقرر شد که   یک دستگاه اتومبیل تیوولی با قیمتی بالغ بر 102 میلیون تومان و 900 هزار تومان به ما تحویل دهند می افزاید: اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد  و شرکت اعلام کرد که به دلیل ممنوعیت خودرو نمی توانیم اتومبیل را تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری های فراوان شرکت  اعلام کرد که برای تحویل خودرو باید علاوه بر پول واریزی مبغلی بالغ بر 1 میلیارد و 80 میلیون تومان به شرکت واریز کنیم می گوید: متاسفانه این مهم سبب شد تا دیگر تمام امیدمان را از دست بدهیم.

این مشتری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نه راه پیش داریم و نه راه پس می گوید: در حال حاضر نه با 45 میلیون تومان می شود خودرویی خرید و نه توان پرداخت 1 میلیارد و 80 میلیون تومان را دارم.

وی ادامه می دهد: در سال 96 با این پول می توانستم یک خودرو خوب خریداری کنم اما در حال حاضر به قدری میزان ارزش این رقم کاهش یافته و دیگر به هیچ دردی نمی خورد.

تعداد بالای شکایت در اتحادیه خودرو شیراز

باقری رئیس اتحادیه فروشندگان و خدمات پس از فروش خودرو شیراز هم در ادامه با بیان اینکه متاسفانه بد عهدی این شرکت  در ارائه خودرو در زمان مناسب سبب شده تا افراد زیادی برای دریافت و شکایت به اتحادیه مراچعه کنند می گوید: متاسفانه این مهم مشکلات متعددی را برای ثبت نام کنندگان ایجاد کرده است.

هدایت الله باقری در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه مشکلات افراد ثبت نام کننده باید از طریق تهران و دیوان عدالت پیگیری بررسی شود می افزاید: قطعا ثبت نام کنندگان باید برای رسیدن به حق و حقوق خود مشکلاتشان را از طریق تهران پیگیری کنند.

دادگستری به مشکلات مشتریان ورود پیدا کند

قادری نماینده شیراز و زرقان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه هم در ادامه با بیان اینکه جهت برطرف شدن مشکلات افراد ثبت نام کننده باید دادگستری به این موضوع ورود پیدا کند و وضعیت افرادی که در سال های گذشته به این شرکت ها پول پرداخت کرده اند را تعیین تکلیف کند می گوید: نمی توان مردم را در یک وضعیت سردرگمی و بلا تکلیفی نگه داشت.

جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه هرچه سریع تر باید وضعیت این افراد مشخص شود می افزاید: در جهت برطرف شدن مشکلات باید دادگستری به این موضوع ورود کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.