| کد خبر: 239735 |

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک مطرح کرد:

شیوه جدید احراز هویت برای آگهی‌های خودرو

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: برای درج آگهی خودرو هویت فرد آگهی کننده، هویت شغلی آگهی کننده برای نمایشگاه داران و اصالت خودرو احراز می‌شود.

تین نیوز

علی رهبری گفت: برای درج آگهی خودرو هویت فرد آگهی کننده، هویت شغلی آگهی کننده برای نمایشگاه داران و اصالت خودرو احراز می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی رهبری گفت: به جای اجباری کردن احراز هویت قابلیت احراز ۳ گانه ایجاد شده و احراز نمایشگاه‌داران از طریق جواز کسب و اصالت خودرو از طریق وب سرویس بیمه ارزیابی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، سرویس بعدی که در دستور کار است استعلام سوابق تصادفات خودرو خواهد بود. بیمه مرکزی شرایط این خدمت را آماده کرده و به زودی اجرا می‌شود. به مرور از این روش الگو برداری کرده و جزئیات را تکمیل خواهیم کرد، خود مصرف کنندگان تمایل بیشتری به آگهی‌های احراز هویت شده خواهند داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.