| کد خبر: 237856 |

انتقاد از قیمت سرسام آور خودرو با کیفیت پایین

نماینده مردم سمنان در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت خودرو گفت: کمیت و کیفیت خودرو موجب نگرانی مردم شده و هیچ تغییری در سیاست‌های وزارت صمت درباره خودرو مشاهده نمی‌شود.

تین نیوز

 عباس گلرو در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 14 آذرماه( مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی یعنی واحد خواهران است اما بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ساماندهی واحدهای دانشگاهی واحد خواهران با واحدهای مرکز و مادر دانشگاه‌ها ادغام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس در ادامه ضمن تشکر از عنایت وزیر علوم برای افزایش تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه فرزانگان استان سمنان افزود: خواهشمندم اجازه دهید واحد خواهران دانشگاه فرزانگان مستقل بماند، این دانشگاه مجوز قطعی فعالیت شورای گسترش آموزش عالی را در سال 1392 گرفته و دارای چارت تشکیلاتی است و می‌تواند مستقل فعالیت داشته باشد.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت یادآور شد: مردم درباره کمیت و کیفیت خودرو نگرانی‌هایی دارند، قیمت خودرو به طور سرسام‌آوری افزایش یافته به عنوان مثال قیمت پراید به 190 میلیون تومان رسیده، خودرویی که از کیفیت لازم برخوردار نیست، متأسفانه شاهد تغییری در سیاست‌های وزارت صمت درباره خودرو نیستیم کما اینکه با تعطیلی 50 واحد مهم تولیدی در حوزه انتخابیه روبرو شدیم.

گلرو افزود: در حوزه معادن نیز فضای رانتی ایجاد شده که موجب دست‌اندازی افراد خاص گردیده است، معدن، انفال و حق مردم است اما مسئولان، مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه اجرا و اعمال نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه منتظر ادامه اجرای سد فینسک هستند؛ اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    امیدوارم که به راه راست هدایت گردد کسی که گفت فینسک رو بسازن