| کد خبر: 233240 |

قیمت تارا اعلام شد

در پی تعیین قیمت رسمی خودرو تارا دنده‌ای معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان توسط شورای رقابت، دعوتنامه مشتریانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بودند، صادر شده و پس از تکمیل، روند تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

تین نیوز

در پی تعیین قیمت رسمی خودرو تارا دنده‌ای معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان توسط شورای رقابت، دعوتنامه مشتریانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بودند، صادر شده و پس از تکمیل، روند تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، از روز دوشنبه با اعلام قیمت از سوی شورای رقابت، دعوتنامه مشتریان تارا صادر و برای آنان ارسال شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین ثبت‌نام برای پیش‌فروش محصول ایرانی و جدید خود (تارا) برای تحویل از تیر تا دی ماه سال ۱۴۰۰ را دی ماه سال گذشته برگزار کرد که براساس آن مبلغ علی‌الحساب ۱۴۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شد.

طبق تعهد ایران‌خودرو به مشتریان برای آغاز تحویل از تیرماه ماه امسال، پس از اعلام قیمت محصول از سوی شورای رقابت معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان، دعوتنامه برای مشتریان تارا ارسال و امکان تکمیل وجه برای مشتریان تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرو آن‌ها تیرماه ۱۴۰۰ بوده، فراهم شده است.  

بر این اساس با پرداخت الباقی مبلغ خودرو ( ۱۴۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۹۰۰ تومات) از سوی مشتری، فرآیند تحویل آغاز و خودروها به مالکان تحویل خواهد شد.

با توجه به اینکه اولین موعد تحویل تارا اتوماتیک مهر ماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده است، هنوز قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست.

در حالی که کمتر از یک ماه به پایان رسمی دولت دوازدهم باقی مانده است و بیشترین خواسته فعالان صنعت مجموعه خودرو (خودروسازی، قطعه‌سازی و زنجیره تامین آن‌ها) حذف قیمت‌گذاری دستوری است، باید منتظر ماند و دید که در دولت بعدی چه تصمیمی برای قیمت‌گذاری خودرو اتخاذ خواهد شد و نهادی همچون شورای رقابت تعیین‌کننده قیمت‌ها خواهد بود یا این کار به خود خودروسازان یا... واگذار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.