| کد خبر: 202658 |

خودروسازان ایرانی در ارائه خدمات پس از فروش از دنیا عقب هستند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید نحوه ارائه خدمات پس از فروش در ایران با خودروسازان به نام دنیا فاصله چشم گیری دارد اما می توان امید داشت این مسئله در آینده ای نه چندان دور بهبود می‌یابد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید نحوه ارائه خدمات پس از فروش در ایران با خودروسازان به نام دنیا فاصله چشم گیری دارد اما می توان امید داشت این مسئله در آینده ای نه چندان دور بهبود می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رامین نورقلی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره عملکرد نمایندگی‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش، گفت: اگرچه عملکرد نامناسب نمایندگی‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش قابل انکار نیست اما این عملکرد ریشه در مشکلات صنعت خودروسازی کشور دارد.

عملکرد نمایندگی‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش قابل دفاع نیست

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد نمایندگی‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش قابل دفاع نیست، اظهار کرد: اگرچه نحوه ارائه خدمات پس از فروش در ایران از استانداردهای جهانی فاصله دارد اما براساس آمار ارائه شده، خودروسازان در تلاش اند تا نحوه ارائه این خدمات را بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه هرچند خودروسازان مدعی هستند مشتریان از نحوه ارائه خدمات پس از فروش رضایت دارند اما این رضایتمندی باید در واقعیت سنجیده شود، افزود: به زعم مصرف کنندگان ارائه خدمات پس از فروش از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

    بیشتر بخوانید: نمایندگی‌ های خدمات پس از فروش خودرو عملکرد مناسبی ندارند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خودروسازان به دلیل عمل به تعهدات سال های پیش و  کمبود نقدینگی با موانع بسیاری روبه رو هستند، اضافه کرد: خودروسازان هزینه بسیاری بابت سودهای پرداختی به بانک ها می پردازند که این امر موجب افزایش هزینه‌های آنها و در نتیجه افزایش قیمت خودرو و خدمات پس از فروش می‌شود.

نحوه ارائه خدمات پس از فروش در ایران با دنیا فاصله چشم گیری دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اگرچه نحوه ارائه خدمات پس از فروش در ایران با خودروسازان به نام دنیا فاصله چشم گیری دارد اما در صورتی که براساس معیارهای خودروسازی کشور به این مقوله نگاه شود می توان امید داشت این مسئله در آینده ای نه چندان دور بهبود می‌یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.