| کد خبر: 191635 |

۹۲ هزار خودروی غیرمشمول برای انجام معاینه فنی به خط شدند

مدیرعامل معاینه فنی خودروهای تهران از انجام معاینه فنی ۹۲ هزار خودروی غیرمشمول از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بهره‌مندی از تخفیف در نرخ طرح ترافیک دلیل اصلی این موضوع بوده‌است.

تین نیوز

مدیرعامل معاینه فنی خودروهای تهران از انجام معاینه فنی ۹۲ هزار خودروی غیرمشمول از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بهره‌مندی از تخفیف در نرخ طرح ترافیک دلیل اصلی این موضوع بوده‌است.

به گزارش تین‌نیوز، سید نواب حسینی، منش مدیرعامل معاینه فنی خودروهای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با انجام معاینه فنی خودروها در پایتخت اظهار داشت: با اجرای طرح جدید ترافیکی (طرح کاهش آلودگی هوا) از ابتدای سال، ۹۲ هزار خودروی غیرمشمول داوطلبانه جهت انجام معاینه فنی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: همه ۹۲ هزار خودروی غیرمشمول، معاینه فنی برتر گرفتند و می‌توانند از تخفیف در نرخ طرح ترافیک استفاده کنند. 

حسینی منش ادامه داد: براساس قانون، خودروهای تولید داخل سال ۹۳ و قبل از آن مشمول انجام معاینه فنی در سال جاری هستند و این مسئله برای خودروهای وارداتی از سال ۲۰۱۴ و قبل از آن است. 

مدیرعامل معاینه فنی خودروهای تهران بیان داشت: خودروهای عمومی و تاکسی از سال ۹۶ و پیش از آن مشمول معاینه فنی است و همه رانندگان آنها باید جهت دریافت گواهی معاینه فنی اقدام کنند. 

وی با اشاره به تأثیر اجرای طرح کاهش آلودگی هوا در پایتخت خاطرنشان کرد: اجرای این طرح علاوه بر کاهش ترافیک، در کمتر شدن آلودگی بسیار مؤثر بوده و برنامه‌های تشویقی هم چون تخفیف در نرخ طرح ترافیک، با دارا بودن معاینه فنی، نتایج خوبی به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.