| کد خبر: 183665 |

عضو شورای شهر در آستانه سال نو مطرح کرد:

◄ ضرورت جمع آوری خودروهای اسقاطی از خیابان‌ها

اتومبیل‌هایی که عمرشان به اتمام رسیده و با چهره‌ای خاک خورده علاوه بر اشغال سطوح شهری، موجب ترافیک، بی‌نظمی عبور و مرور شهری و زشتی چهره عمومی محلات شده‌اند و موجب تاثیرگذاری منفی بر روان فردی و اجتماعی شهروندان شده‌اند.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از نبود مدیریت بر خودروهای اسقاطی رها شده در حاشیه خیابان‌های تهران، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بهاره آروین با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: متاسفانه هستند خودروهایی که به دلیل رسیدن به سن فرسودگی صاحبان آن‌ها، این خودروها را در حاشیه معابر شهری رها کرده و سراغی از آن نمی‌گیرند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که، تغییراتی که در نحوه تحویل خودروهای فرسوده به وجود آمد موجب از بین رفتن صرفه اقتصادی به منظور تحویل خودروهای فرسوده به مراکز اسقاط شده است، تصریح کرد: اتومبیل‌هایی که عمرشان به اتمام رسیده و با چهره‌ای خاک خورده علاوه بر اشغال سطوح شهری، موجب ترافیک، بی‌نظمی عبور و مرور شهری و زشتی چهره عمومی محلات شده‌اند و موجب تاثیرگذاری منفی بر روان فردی و اجتماعی شهروندان شده‌اند.

آروین به این نکته نیز اشاره کرد که، بر این اساس و طبق تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری شهرداری مکلف است در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن به وسیله ماموران خود اقدام کنند. البته شهرداری در رفع مواردی از این دست و زیبایی‌های بصری شهری اقدامات خوبی انجام داده که قطعاً این موضوع نیز در دستور کار مدیریت شهر قرار دارد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر، خاطر نشان کرد: بر این اساس و طبق تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها و میادین، پارک‌ها، معابر عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است، بنابراین شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن به وسیله ماموران خود اقدام کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.