| کد خبر: 181234 |

◄ عملکرد فرغون بهتر از پراید است

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش مکرر قیمت خودرو، گفت: برخی شرکت‌های خودروسازی قیمت خودرو را شبانه افزایش می‌دهند.

تین نیوز

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش مکرر قیمت خودرو، گفت: برخی شرکت‌های خودروسازی قیمت خودرو را شبانه افزایش می‌دهند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، نادری افزود: این درحالی است که درحال‌حاضر خانواده‌های کم‌درآمد و اقشار ضعیف جامعه حتی نمی‌توانند پراید که ارزان‌ترین خودرو موجود در کشور است را خریداری کنند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس بابیان اینکه پراید در کشورهای خلیج‌فارس در مقایسه باقیمت‌های مناسب خودروهای لوکس خریداری ندارد، افزود: ازآنجایی‌که کیفیت خودروهای داخلی پایین است در سایر کشورها از این خودروها استقبال چندانی نمی‌شود.

او اظهارکرد: درحال‌حاضر قیمت‌ خودروها به‌قدری افزایش پیداکرده که خانواده‌های کم‌درآمد به‌سختی می‌توانند پراید بخرند. مردم از کیفیت خودروها راضی نیستند؛ اما ازآنجایی‌که توانی برای خرید خودروهای باقیمت بالاتر ندارند ناچارند تنها به خرید پراید روی‌آورند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عملکرد کیفیت فرغون بهتر از پراید است، ادامه داد: درحال‌حاضر کشور در تحریم به سر می‌برد و شرکت‌های خودروسازی باید با تمام توان خود در خدمت مردم باشند درحالی‌که به‌نظر می‌رسد در خلاف جهت حرکت می‌کنند.

نادری بابیان این‌که وزیر صنعت باید با اقدامی انقلابی مانع خودسری خودروسازان شود گفت: درحال‌حاضر مردم از خودروهای حداقلی نیز محروم هستند و نارضایتی‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

او بابیان اینکه خودروسازان خودروها را احتکار کردند، عنوان کرد: خودروسازان نبود قطعه را دلیل عدم تحویل خودروها در موعد مقرر مطرح می‌کنند، درحالی‌که خودروها را باقیمت‌های بالا در بازار به فروش می‌رسانند عمل آنها با صحبت‌هایشان مغایرت دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.