| کد خبر: 175441 |

◄ همکاری آئودی و هوآوی برای تولید خودروهای خودران

توسعه خودروهای خودران نیاز به فناوری‌هایی دارد که کمتر خودروسازی از پس آن برمی‌آید، به همین دلیل قول‌های فناوری مانند گوگل، اپل، انویدیا و ... به این حوزه واردشده‌اند و با همکاری خودروسازان بزرگ درصدد توسعه این فناوری‌ها هستند.

تین نیوز

توسعه خودروهای خودران نیاز به فناوری‌هایی دارد که کمتر خودروسازی از پس آن برمی‌آید، به همین دلیل قول‌های فناوری مانند گوگل، اپل، انویدیا و ... به این حوزه واردشده‌اند و با همکاری خودروسازان بزرگ درصدد توسعه این فناوری‌ها هستند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هوآوی به‌عنوان یکی از قدرت‌های صنایع الکترونیک چین به‌تازگی برای توسعه خودروهای خودران همکاری را با آئودی آغاز کرده است.

سایت the verge نوشت: با توجه به آنکه خودروهای خودران این روزها از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی شرکت‌های تولیدکننده خودرو و همچنین غول‌های تکنولوژی برخوردار شده‌اند، حالا شرکت خودروسازی آئودی نیز به‌تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد به‌منظور توسعه و تکمیل صنعت خودروهای خودران بپردازد.

این شرکت اعلام کرده است که در راستای تلاش برای تولید و توسعه خودروهای خودران در چین با شرکت هواوی که یکی از غول‌های تکنولوژی فعال درزمینهٔ هوش مصنوعی و برقراری ارتباطات رادیویی و مخابراتی محسوب می‌شود، همکاری خواهد کرد.

این همکاری قرار است خودروهای خودران سطح چهار تکنولوژی را به تولید برساند که به معنای تولید خودروهایی است که قابلیت آغاز و پایان پروسه کامل رانندگی را دارند و بدون نیاز به راننده می‌توانند به مسیرهای موردنظر رفته و در طول مسیر نیز به‌طور کاملاً خودران و اتوماتیک با مشاهده عابر پیاده و موانع مختلف، متوقف شوند.

هرچند که هیچ‌یک از طرفین این قرارداد از جزئیات همکاری خود پرده‌برداری نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد که این دو شرکت بتوانند با همکاری یکدیگر، خودروهای خودران موردنظر و پیشرفته‌ای را تولید و روانه بازار خودروی چین کنند.

خودروهای خودران با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته‌ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود، بدون نیاز به راننده، در خیابان و جاده‌ها تردد و سرنشینان خود را جابجا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.