| کد خبر: 170652 |

◄ روش نوین فروش تسلا برای راحتی بیشتر مشتریان

تسلا که در سال‌جاری میلادی توانسته فروش خود را 6 برابر کند درنظر دارد تا با استفاده از روش فروش جدید خود بانام کلیک کن و خودروی خود را بردار، فرایند فروش خودرو را متحول کند.

تین نیوز

تسلا که در سال‌جاری میلادی توانسته فروش خود را 6 برابر کند درنظر دارد تا با استفاده از روش فروش جدید خود بانام کلیک کن و خودروی خود را بردار، فرایند فروش خودرو را متحول کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از زومیت، مسلماً تغییرات و موفقیت‌هایی که در فرایند تولید و رشد آن‌ به دست می‌آید، بزرگ است ولی صحبت اصلی، فروش و رساندن خودرو‌ی کامل به دست صاحب نهایی است.

همان‌طور که در فرایند تحقیق و توسعه محصول، تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی به ارزان‌‌سازی تکنولوژی‌های جدید و فرایند تولید و توسعه آن‌ها می‌پردازند، باید به افزایش فروش و مشتریان محصولاتشان نیز فکر کنند.

ظاهراً تنگنا این موضوع مربوط به قراردادها است. برخی مشتریان به‌دلیل داشتن قراردادهای قدیمی در فروشگاه‌های تسلا سرگردان هستند. تسلا تلاش می‌کند برای حل مشکل مشتریان خود راه‌حلی ارائه دهد. راه‌حل این است که مشتریان بتوانند خودرویی که خریداری کرده‌اند را درصورت عدم رضایت، بازگردانده و پول خود را پس بگیرند. این کار تنها با یک کلیک روی صفحه‌نمایش قابل انجام است.

بازار و مشتریان برای تسلا بسیار مهم هستند و ازآنجایی‌که مشتریان اکثر خطوط قرمز را به‌صورت آنلاین پشت سر می‌گذارند، قسمت تحویل خودروی این شرکت فقط باید تائید هویت کند تا بتواند دست شمارا در دست تسلای جذاب و دوست‌داشتنی‌تان بگذارد.

بازدهی در تمام فرایندها ازجمله فروش محصولات تولیدی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تسلا نمی‌خواهد فرایند فروش تنها یک نمایش و دریافت کالای ناخواسته باشد. این شرکت می‌خواهد این فرایند، فرایندی بالقوه با بازده بالا و رضایت حداکثری باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.