| کد خبر: 170506 |

◄ تفاوت 73 میلیونی مزدا۳-FL سایت بهمن را بست

در اولین دقایق ازآغاز فروش اینترنتی یکی از خودروهای بهمن موتور سایت آن به دلیل تقاضای بالای ناشی از تفاوت فاحش قیمت با قیمت بازار از دسترس خارج شد.

تین نیوز

در اولین دقایق ازآغاز فروش اینترنتی یکی از خودروهای  بهمن موتور سایت آن به دلیل تقاضای بالای ناشی از تفاوت فاحش قیمت با قیمت بازار از دسترس خارج شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، یکی از مدیران این شرکت خودرویی گفت: با توجه به تفاوت 73‌میلیونی قیمت کارخانه‌ای خودرو مزدا۳FL و بازار، تقاضا برای خرید اینترنتی آن در دقایق اولیه شدت گرفت که از میان تعداد بالای متقاضیان تنها تعداد معدودی موفق به ثبت‌نام شده‌اند.    

وی اظهار کرد: در ثانیه اول باز شدن سایت، ۱۵۰ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند که حدود ۵۲ هزار نفر آنها در ثانیه اول موفق به ورود به سایت شده‌اند و به ترتیب اولویت ورود در صف ثبت‌نام قرار گرفته‌اند. این در حالی است که تعداد خودروهای در نظر گرفته برای فروش محدود و بسیار کم‌تر از تعداد مراجعان بوده است.

او تصریح کرد: سیستم سایت به این صورت است که پس از ورود اولین سری متقاضیان به سایت برای ثبت‌نام، متقاضیان بعدی در صف می‌مانند تا ثبت‌نام متقاضیان اولیه انجام شود به همین دلیل به نظر رسید که سایت در دقایق ابتدایی ثبت‌نام بسته شده است.

مزدا۳-FL  به قیمت  ۱۴۲ میلیون تومان در سایت بهمن موتور به فروش رسید در حالی که قیمت آن بازار حدود ۲۱۵ میلیون تومان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.