| کد خبر: 167109 |

◄ تمایل شرکت‌های برزیلی برای همکاری با ایدرو

رودریگو دی آزر دوسانتوس سفیر برزیل در تهران و منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌مدیره ایدرو برای گسترش همکاری‌های حوزه حمل‌ونقل خودرویی بین ایران و برزیل با هم دیدار کردند.

تین نیوز

با توجه به وظیفه ایدرو در نوسازی صنایع کشور ازجمله حمل‌ونقل، رودریگو دی آزر دوسانتوس سفیر برزیل در تهران و منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌مدیره ایدرو برای گسترش همکاری‌های حوزه حمل‌ونقل خودرویی بین ایران و برزیل با هم دیدار کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایدرو، دی آزر دوسانتوس در دیدار با معظمی به قابلیت‌های بالای کشورش در حوزه تخصصی ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری مسافری و تجاری اشاره کرد و حضور نمایندگان کنسرسیوم شرکت‌های معتبر سازنده ناوگان در ایران را نشانه‌ای از جدیت برزیل برای همکاری با  ایران و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دانست.

در این دیدار معظمی نیز با توجه به مسئولیت ملی ایدرو در حوزه نوسازی ناوگان تجاری ازجمله ناوگان مسافری کشور، رسیدن به مدل همکاری تعریف‌شده بین دو کشور از طریق همکاری کنسرسیوم برزیلی و شرکت‌های تولیدکننده داخلی را موردحمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دانست.

در این دیدار که نمایندگانی از کنسرسیوم شرکت‌های فعال حوزه حمل‌ونقل برزیلی و مدیر امور بین‌الملل و مدیر ارتباطات ایدرو نیز حضور داشتند، مقرر شد نشست‌های کارشناسی و تخصصی تا حصول نتیجه کلان و استخراج مدل‌های مطلوب همکاری بین نمایندگان دو طرف ادامه یابد.

برزیل در سال‌های گذشته توانست با کمک شرکت‌های اروپایی در صنایع خودرویی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشد و درحال‌حاضر یکی از خودروسازان موفق در بین کشورهای پیشرفته به‌حساب می‌آید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.