| کد خبر: 157560 |

◄ زمان نامشخص بازگشایی ثبت سفارش خودروهای وارداتی

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر باز شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو به کشور هستیم اما زمانی برای ان نمی‌توان اعلام کرد.

تین نیوز

در حالی که پیش از این یک نماینده مجلس از بازگشایی سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی در دهم دی‌ماه خبر داده بود؛ دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: پیگیر باز شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو به کشور هستیم اما زمانی برای ان نمی‌توان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حمیده زرآبادی با اشاره به بروز مشکلات در بخش واردات خودرو با توقف ثبت سفارش‌ها به کشور، افزود: در جلسه مشترکی که با مسئولان وزارت صنعت برگزار  شد، دلیل مشخصی برای مسدود کردن سایت ثبت سفارش واردات خودرو ارائه نشد و تنها خروجی آن تحمیل هزینه هنگفت به بودجه دولتی بوده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس اعلام زمان باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو در این زمان منطقی نیست و باید به انتظار پایان مذاکرات میان وزارت صنعت و نمایندگان کمیسیون صنایع و معائن مجلس  بود.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با اشاره به درخواست مکرر انجمن و اتحادیه واردکنندگان خودرو به کشور از نمایندگان خود به منظور رفع موانع در این باب، اظهار کرد: تعدادزیادی از خودروهای وارداتی در گمرک به انتظار ورود به بازار خودرو هستند که با برداشتن محدودیت از ثبت سفارش خودرو، به بازار خودرو ورود خواهند کرد و مشکلاتی که طی چند ماه گذشته به وجود آمده از میان برداشته می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.