| کد خبر: 157498 |

ناصر سراج:

◄ پشت پرده گرانی خودروهای لوکس، از زبان رئیس سازمان بازرسی

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره ره افزایش ناگهانی قیمت برخی خودروها گفت: چندین نفر در پشت‌صحنه وارد‌ات ۴ تا ۵ هزار ماشین خارجی هستند و قیمت‌های برخی از اتومبیل‌ها را حتی تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش دادند و سبب متشنج‌ کردن بازار خودرو در ایران شدند.

تین نیوز

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به  افزایش ناگهانی قیمت برخی خودروها گفت: چندین نفر در پشت‌صحنه وارد‌ات ۴ تا ۵ هزار ماشین خارجی هستند و قیمت‌های برخی از اتومبیل‌ها را حتی تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داده‌اند و سبب متشنج‌ کردن بازار خودرو در ایران شده‌اند.

او با اشاره به افزایش قیمت 14 میلیونی یک خودرو داخلی گفت: بیخود خودرو را گران می‌کنند و بعد تخفیف می‌دهند. 14 میلیون قیمت را افزایش می‌دهند و بعد می‌گویند اگر کسی نقدی بخرد 8.5 میلیون تخفیف می‌دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از خودروسازان داخلی گفت: برخی تصمیم دارند در نظام اقتصادی ایران خلل ایجاد کنند و در حال بررسی هستیم که آیا این افراد در پشت‌صحنه نقشه‌ای برای بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی دارند یا خیر؟

او با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی کشور با افراد متخلف در افزایش ناگهانی قیمت خودرو برخورد می‌کند، ابراز کرد: نمی‌گذاریم پول‌هایی که از این طریق به‌دقت آوردند را راحت بخورند.

در روزهای اخیر افزایش ناگهانی قیمت برخی خودروهای داخلی در پی افزایش قیمت خودروهای وارداتی، زمزمه گرانی مجدد قیمت خودرو را به راه انداخته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.