| کد خبر: 155003 |

قاضی‌پور مطرح کرد:

خروج 1میلیارد و 300 میلیون دلار ارز برای واردات خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در هفت ماهه سال جاری 46هزار487 دستگاه خودرو به‌کشور وارد شده که ارزش دلاری آن 1میلیارد و 300 میلیون دلار است که این میزان ارز از کشور خارج شده.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در هفت ماهه سال جاری 46هزار487 دستگاه خودرو به‌کشور وارد شده که ارزش دلاری آن 1میلیارد و 300 میلیون دلار است که این میزان ارز از کشور خارج شده.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، درخصوص واردات بی‌رویه خودرو در هفت‌ماه ابتدای سال جاری، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری، مسئولین نظام و مراجع تقلید برای ممنوعیت واردات بی‌‌رویه محصولات هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه همچنبن شاهد واردات بیرویه خودرو‌های بی‌کیفیت بدون خدمات پس از فروش به‌کشور هستیم، گفت: در هفت ماهه سال جاری 46هزار487 دستگاه خودرو به‌کشور وارد شده که ارزش دلاری آن 1میلیارد و 300 میلیون دلار است که این میزان ارز از کشور خارج شده.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر نزدیک 8 میلیارد دلار ارز به منظور واردات خودرو از کشور خازج شده است، ادامه داد: پشت مسئله واردات خودرو و سودهایی کلانی که دریافت می‌شود افراد خاصی وجود دارند که انتظار داریم وزارت صنعت، معدن و تجارت و آقای جهانگیری فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی از واردات خودروهایی که مشابه آن در کشور تولید می‌شود جلوگیری کند.

افزایش واردات خودرو نشان از اقتصاد بیمار کشور دارد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در چند سال اخیر صادرات خودرو کشور به صفر رسیده است، تصریح کرد: علی رغم این کاهش صادرات خودر شاهد افزایش واردات خودرو به کشور بوده‌ایم، این مسئله نشان دهنده اقتصاد بیمار کشور است که می‌توان به‌راحتی این مشکل را مهار کرد اما سردم‌داران واردات و ارباب جمعی واردکنندگان در دولت آقایان روحانی و احمدی‌نژاد نفوذ خوبی داشته‌اند.

تولیدکننده داخلی و کارگران خط قرمز ما هستند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سوال بنده از وزیر بهداشت و درمان در خصوص واردات بی‌رویه صافی دیالیز در صحن علنی مجلس که وزیر با افتخار اعلام میکند این افراد تولیدکننده نیستند بلکه دزد هستند، خاطرنشان کرد: تولیدکننده داخلی و کارگران خط قرمز ما هستند به کسی اجازه توهین نمی‌دهیم.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.