| کد خبر: 154095 |

گران قیمت‌ترین موتور سیکلت‌های جهان در سال ۲۰۱۷

موتورسیکلت‌ها یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه در سراسر جهان هستند.

تین نیوز

موتورسیکلت‌ها یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه در سراسر جهان هستند.

به گزارش چرخان، امروزه مردم بسیاری از موتورسیکلت برای جابجایی و حمل و نقل استفاده می‌کنند. تعدادی از مردم موتورسیکت‌ها را به اتومبیل ترجیح داده و از آن برای فرار از ترافیک و یا افزایش آدرنالین استفاده می‌کنند.

 

موتورسیکلت‌‌ها را باید جزء شگفت انگیزترین وسایل نقلیه جهان دانست. هم اکنون کمپانی‌های بزرگ و کوچکی در سرتاسر جهان انواع و اقسام موتورسیکلت‌ها را تولید می‌کنند؛ که برخی از آنها بسیار قدرتمند و عجیب هستند. خرید آنها برای مردم عادی غیرممکن بوده و باید مبلغ فراوانی برای تهیه آنها پرداخت کرد. در ادامه با ۱۰ موتورسیکلت گران قیمت سال ۲۰۱۷ آشنا خواهید شد.

۱۰- Icon Sheene

موتور سیکلت Icon Sheene حدود ۱۷۲ هزار دلار ارزش دارد و عنوان دهمین موتورسیکلت گران قیمت جهان را به خود اختصاص داده است. این موتور سیکلت از پیشرانه Garrett turbocharged Suzuki GSX1400 استفاده کرده و قدرتی معادل با ۲۵۰ اسب‌بخار دارد.

۹- MTT Turbine Street-fighter اختصاصی و مجهز به پیشرانه رولز روس

موتور سیکلت MTT Turbine Street-fighter از پیشرانه قدرتمندی استفاده می‌کند، که ساخته و پرداخته کمپانی رولز رویس است. سرعت آن به ۲۴۹ مایل در ساعت می‌رسد. ظرفیت باک سوخت این موتور سیکلت ۳۴ لیتر بوده و چرخ‌هایی ۱۷ اینچی دارد. علاوه بر عملکرد فوق‌العاده این موتور سیکلت قدرتمند؛ باید به قیمت ۱۶۵ هزار دلاری آن اشاره کرد!

۸- Suzuki AEM Carbon Fiber Hayabusa

سال ۲۰۰۸ و در جریان نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس یکی از بهترین و محبوب‌ترین موتورسیکلت‌های جهان به نام Suzuki AEM Carbon Fiber Hayabusa معرفی شد. این موتور سیکلت بسیار سبک بوده و بدون هیچ مشکلی سرعت آن به ۱۸۶ مایل در ساعت می‌رسد. این موتور سیکلت حدود ۲۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

۷Ducati Stretta NCR

موتور سیکلت Ducati Stretta NCR؛ براساس کانسپت MacchiaNera Concept ساخته شده است. Ducati Stretta NCR طراحی ویژه‌ای داشته و بسیار سبک است. این موتورسیکلت زیبا به یک پیشرانه  چهار سیلندر V2، سیستم خنک کننده اختصاصی، ترمزهای دیسکی و… مجهز شده و در سه رنگ سفید، طلایی و مشکی تولید شده است. قیمت این موتور سیکلت ۲۲۵ هزار دلار است!

۶- Ducati Desmosedici D16RR NCR M16

یکی دیگر از موتورسیکلت‌های گران قیمت جهان که توسط کمپانی دوگاتی ساخته شده است؛ Ducati Desmosedici D16RR NCR M16 نام دارد. ارزش این موتور سیکلت ۲۳۲۵۰۰ دلار است. وزن Ducati Desmosedici D16RR NCR M16 حدود ۳۲۰ پوند بوده و پیشرانه تیتانیومی آن ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.

۵- Ecosse Titanium Series FE Ti XX

موتورسیکلتی که تصویر آن را می‌بینید Ecosse Titanium Series FE Ti XX نام داشته و ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد. از ویژگی‌های این موتورسیکلت باید به بدنه تیتانیومی، لاستیک‌های سفارشی، سیستم radial brake  و قدرت ۲۲۵ اسب‌بخاری اشاره کرد!

۴- Yamaha Roadstar BMS Chopper

برند یاماها یکی از نام‌های شناخته شده و درخشان در بین طرفداران جهانی موتور سیکلت‌ها است. این برند موتور سیکلت Yamaha Roadstar BMS Chopper را با قیمت ۵۰۰ هزار دلار عرضه کرده است.

۳- Tomahawk v10 Superbike

کمپانی دوج موتورسیکلت Tomahawk v10 Superbike را با قیمت ۵۵۵ هزار دلار معرفی کرده و تنها افراد ثروتمند قادر به خرید این هیولای قدرتمند هستند. این موتور سیکلت از یک پیشرانه ۱۰ سیلندر  استفاده کرده و حتما باید در باک آن بنزین بدون سرب بریزید!

۲- Harley Davidson Cosmic Starship

موتور سیکلت Harley Davidson Cosmic Starship با ظاهر جذاب و عملکرد فوق‌العاده خود قیمتی معادل ۱ میلیون دلار دارد! این موتور سیکلت یک پیشرانه ۶ سیلندر داشته و جک آرمسترانگ برروی آن نقاشی کشیده است!

۱- Ecosse ES1 Superbike

در حال حاضر گران قیمت‌ترین موتور سیکلت جهان با قیمت ۳.۶ میلیون دلار Ecosse ES1 Superbike است! عملکرد این موتورسیکلت به قدری خوب است که بسیاری از اتومبیل‌های محبوب و قدرتمند جهان را به سادگی شکست خواهد داد. حداکثر سرعت Ecosse ES1 Superbike به ۳۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد!

 

منبع: چرخان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.