| کد خبر: 152473 |

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

استقرار 200 واحد گشتی ترافیک در جاده های ایلام همزمان با اربعین

رئیس پلیس راه ایلام گفت: همزمان با شروع ماموریت اربعین حسینی (ع) 200 واحد گشتی بر تردد زائران در محورهای مواصلاتی استان نظارت خواهند کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه ایلام گفت: همزمان با شروع ماموریت اربعین حسینی (ع) 200 واحد گشتی بر تردد زائران در محورهای مواصلاتی استان نظارت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رهمتی رضا همتی زاده اظهار داشت: بسیاری از مشکلات زیر ساختی در مسیر تردد زائران در جاده ها در ایلام برطرف شده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به تدارک ویژه پلیس برای امنیت ترافیکی تردد زائران در جاده های ایلام گفت: شروع مأموریت اربعین حسینی (ع) 200 گشت خودروی در محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد و به صورت شبانه روزی بر تردد وسایل نقلیه نظارت می کنند.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: علاوه بر این تعداد واحد گشتی تعداد 10 ایستگاه پلیس راه در طول مسیر برای روان سازی ترافیک و خدمات دهی مناسب تر به زائران راه اندازی شده است.

وی در ادامه به زائرانی که که با پای پیاده در جاده های استان در حال تردد هستند توصیه کرد: مراقب حرکت خودروها باشند و حتی الامکان از کنار جاده‌ها حرکت نمایند.

سرهنگ همتی زاد همچنین به موکب دارانی که قصد برپا کردن موکب در کنار جاده ها را دارند توصیه کرد که این کار را با هماهنگی پلیس انجام دهند و در مکان‌هایی موکب برپا کنند که ترافیک ایجاد نکند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.