| کد خبر: 131885 |

دولت مکلف به تعیین تکلیف خودروهای غیرایمن است

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون عمران خانه ملت با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف خودروهای غیر ایمن همچون پراید از تشکیل جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیر صنعت و معدن با محوریت نقش خودروها در تلفات جاده ای خبر داد.

 

به گزارش جام جم آنلاین، «صدیف بدری» با اشاره به حوادث جاده ای و میزان بالای تلفات هموطنانمان در ایام نوروز اظهار داشت: پیشتر مقرر شد پس از استماع گزارش نهادها ی ذیربط در خصوص سوانح خودرویی و تصادفات در راه های مواصلاتی کشور، با وزیر صنعت و معدن پیرامون نقش خودروها در این فاجعه تکرارپذیر به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

 

وی افزود: در این جلسه که روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد با حضور مدیران شرکتهای خودروسازی، مسئولان راهور و ناجا و همچنین وزیر صنعت به مطالعه جایگاه وسایل نقلیه شهروندان در افزایش تصادف جاده ها خواهیم پرداخت و راه های کاهش تلفات را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بدری در پاسخ به این سوال آیا احتمال توقف تولید پراید بخاطر پایین بودن سطح امینی آن وجود دارد، گفت: در هر صورت نمی توان به بهانه نازل بدون قیمت یک خودرو جان مردم را به خطر انداخت و دولت باید در این رابطه تمهیداتی اتخاذ کند و خودروهایی وارد بازار شود که مورد تایید سازمان استاندارد قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مشتری به تولید کارخانه اعتماد می کند و حتما باید امنیت آن هم تامین گردد، خاطر نشان کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف است با اتخاذ سلسله تدابیری، سالانه 10 درصد در کاهش سوانح جاده ای دخیل باشد، از این رو باید هر چه زودتر وضعیت تولید خودروهایی با امینی پراید تعیین تکلیف شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.